Irritatie

• serine

dat kan..:)

ik had ook zon buurman toen ik nog in een rijtje woonde..

maar weet je wat ik daar nou leuk aan vond?

dat die man er met veel passie van kon genieten.

• Bern@dette

Raskatten betaal je nogal wat voor en zie jij een pers al uit een vijver vissen met een beetje pech kan je een extra borstelbeurtje doen.

Bovendien denk ik dat je echte raskatten kunt verzekeren . Trouwens dat kun je met koi ook maar dan moeten ze wel wat groter zijn dan de mijne .

Enkele jaren geleden werden er in Leerdam twee koi gestolen , de schatjes waren voor 10.000 eurie verzekerd per stuk . Wel 90 cm groot .

Dit soort beesten op maat betaal je ook zo,n bedragje voor . Ik doe dus aan die gekte niet mee , groetjes Bernadette

• serine

ik heb een idee…

stop een haai in je vijver…of kaaimannen en pirana's :DX(

kijken of die kat dat lang volhoud..:D

• paul

misschien vind je duiven dom, maar ze kunnen zonder tomtom de weg vinden, nou dat doe ik ze nog niet na (tu)

• paul

een sidderaal ;)

• serine

dat doe ik zelfs nog niet MET tom tom…:D

• iso

Paul moet misschien straks wel schetenbelasting betalen….(:P)

Iso

• Sandy

Ja…en een kraai vliegt van mijn dak naar dat van de overburen. Domme duiven moeten eerst honderd rondjes vliegen om tegelijk aan te komen..van punt A naar punt B lukt niet, moet op radar..omdat ze niet kunnen onthouden.

• paul

nou, nou, volgens mij kunnen vrouwen ook hele beste scheten laten X(

Zo , nu ga ik eerst melken. :)

• wana

Kraaien,duiven,koikarpers,katten,honden…kinderen…iedereen heeft wel ergens last van..allemaal maar afschieten dan?!

Beetje tolerantie zou niet misstaan. accepteer ik de buurtkinders,accepteert een ander weer mijn hond.

Accepteer je duiven,verdraag je wat kattepoep, span je een netje over je vijver en plant je wat katwerende beplanting..kom je een heel eind..

Scheelt ook voor je gestel, shelemaal niet gezond zoveel irritatie,chill.