Irritatie

• An

Correctie -> ze horen niet “los” buiten te lopen.

Het zijn huisdieren, geen wilde dieren.

Als ik een kat had, dan zou ik het niet alleen buiten laten lopen, ten eerste omdat ik gek op mijn beestjes ben en ik het niet zou kunnen verdragen om ze ergens van de straat te moeten schrapen. Daarom lopen mijn honden ook niet alleen buiten, behalve achter in de tuin waar ze ruimte genoeg hebben. Bij ons tegenover is buitengebied waar ze niet aangelijnd hoeven en een meer waar ze lekker kunnen zwemmen. Dus hun beweging krijgen ze ook wel….

Verder vind ik niet dat mensen last hoeven te hebben van andermans “huis”-dieren, of het nu honden, katten of konijnen zijn.

• serine

:)

• iso

Ik bedoelde die heffing waarvan sprake is dat die men wil heffen op de gassen die koeien uitstoten…..

En voor de rest…, waarom zouden vrouwen daarin een man niet kunnen evenaren ?(:D

Kwestie van oefenen…..lol

Iso

• serine

wat wil men? hahahahaha dat kan helemaal niet joh..a moet dat europees vast gelegd worden..en B als ze dat doen kon dat nog wel eens eindigen in te kort vlees te kort melk kaas yoghurt vla kwark boter en alle andere voedings middelen waar de koe verantwoordelijk voor is..

zeker weer zon 2e kamer lid die een wit blaadje wil halen…wat uiteindelijk weer op de grote hoop beland.

• Marjorie

Ehh..

Postduiven lijken een aangeboren orientatievermogen te hebben. De arme dieren worden per vrachtwagen naar bvb Zuid-Frankrijk gereden, losgelaten en moeten terug naar huis vliegen. Dat schijnen ze erg goed te doen.

• Marjorie

Hier kan ik het wel mee eens zijn :)

• paul

Inderdaad, ik denk dat bij een wedstrijd mannen het onderspit zullen delven (tu)

• Sandy

Precies, en thats all.

Sommige hebben hier een dagtaak om mijn woorden naar beneden te kunnen halen…verder zie je ze niet. te grappig;-)

• serine

heej ik loop niet weg hoor..(:D;)