Irritatie

• Marjorie

Katten hebben in principe hetzelfde instinct als honden, wat jagen betreft. De eigenaren zijn verantwoordelijk, voor hun dieren EN hun kinderen.

Hier (in Tynaarlo) is de hondenbelasting al jaren geleden afgeschaft. In kattenbelasting zie ik niets, dan kun je net zo goed kinderbelasting invoeren.

Overigens komen de katten en de honden niet van het erf af (3000 vierkante meter, geheel omheind) behalve als ik de honden aangelijnd meeneem om te wandelen en dat is op een onverhard boerenpad waar geen verkeer is.

• Patricia

Ehhh mijn kinderen sch***** , piessen niet in de buurman zijn tuin eten ook geen koikarpers uit zijn vijver

• Marjorie

Mijn honden en katten piesen en poepen ook niet in andermans tuin en vreten evenmin hun koikarpers op.

• serine

niet ???? jeetje det…wat een mazzelkont ben jij…(:P)

• Sandy

Duiven…getvergetvergetver…ik haat die stomme domme beesten. Nee ze zijn niet slim, ze zijn dom met een enorm kort geheugen, daarom pikken ze zo dom..oh wat is dat…drie seconden gaan die stinkbesten op hetzelfde stuk kijken omdat ze vergeten zijn wat daar ook alweer was. Blegh..echt meer dan walgelijk..en nog legaal ook.

Getver, heb overbuurman met duiventeel. Die stomme beesten die honderd rondjes over mijn tuin moeten vliegen om aan de overkant te komen. En als er eentje uitschiet, of een klap die ze horen…beginnen ze weer opnieuw met die onzinnighei..

Blegh Duiven..ja die scheiten alles vol, zijn spuug en spuug lelijk met dat vette lijf en kleine kopje…

Maar ja..het mag. Schiet er maar eentje uit de lucht..heb je echt een vet probleem. Maar katten die vijvers leeg vreten moet maar kunnen..

San

• Sandy

Daarom zeg ik dat ik wel heel goed nadenk of ik na mijn oude rustige kat nog aan katten begin. Ik vind namelijk een kat binnenhouden ook maf. Raskatten binnen houden kan ik begrijpen, maar een huis tuin en keukenkat? Nee, is net als kinderen die niet buiten mogen spelen……

San

• Bern@dette

Nou zeg !!!!!!! Inderdaad . Ik woon in hartje Betuwe en daar stikt het toch van de onopgevoede katten of zijn die beesten gewoon zo eigengereid dat ze niet op te voeden zijn . Tja wie het weet mag het zeggen , groetjes det

• Bern@dette

Eerlijk gezegd ga ik met de dag meer in de kattenbelasting geloven . Ik wil ook duidelijke argumenten van de plaatselijke overheid waarom wel hondenbelasting , bekeuringen en katten vrij spel hebben , groetjes Bernadette

• smurfke

Ik zou helemaal geen huisdieren nemen als ze niet naar buiten zouden kunnen. Ik hou niet van dieren in kooitjes, hokjes of welke beperking dan ook. Dan heb ik ze nog liever helemaal niet. Ik vond het al erg dat mijn kat een week op een flatje zat wegens mijn vakantie, hoe goed ze daar ook verzorgd werd, en de balkons vond ze enggggg :) Toen de kat weer gewoon naar buiten kon, is ze weken amper binnen geweest, ze had duidelijk iets in te halen.

• serine

waarom snap je het voor een ras kat wel? en voor een HTK niet?…

omdat waneer een htk aangereden word het misschien minder erg is omdat het geen geld heeft gekost?

ras katten vinden buiten spelen ook leuk hoor:D