kijk dat jij je irriteerd aan het geneuzel van een zogenaamde taalkundige wijsneus hier op het prikbord…hoeft nog niet te betekenen dat jij je op mij af kan reageren zodra ik allerliefste back up met een volkomen…on nederlands..niet erkend maar wel bestaand woord…
kennelijk ben jij gewoon jaloers op mijn rijke bargoense woorden schat..><
en die lelijke HTK van mij zijn nu bijna 6 maanden en wegen 6 kilo per stuk…dus ik zou maar opschieten…voor ze te groot zijn om op schoot te nemen..
Precies ze hoeven niet buiten te lopen . Weet je mijn honden , jou honden en die van wie dan ook mogen niet los lopen , buiten de belasting om krijg je dan nog een fikse prent .
Ook honden hebben instinct , jachthonden , paradepaardjes (poedels dus met die sokkies ) . Ik heb vijf honden waaronder twee terriers , een schotse die ooit gefokt is om de ratten uit hun holen te drijven , de mijne vertikt dat maar mijn 2 malthezers integerndeel halen als ik het niet in de gaten hou de konijnen uit mijn ren .
Bedankt voor de tip van de dierenbescherming , ga ik achteraan , groetjes Bernadette
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?