Irritatie

• serine

verleden tijd voor vreten..;)

• serine

misschien is dat het verhaal wel..ik was 1200 euro kwijt voor 2 katten..en kreeg ik nog 100 euro kwantum korting:D

ik zorg wel dat ik ze binnen hou ;)

• serine

dit vind ik nou eens een hele goede tip

• serine

tenzij het dier gechipt is..dan hang je..

je kunt dus wel…bij dierenartsen verplichten te chippen…;) dat zal al veel ellende schelen.

• Sandy

AAAh stelletje zeikwijven……..hahahahahahaaaa

Vroten bestaat niet, vraten wel.

Is er nergens een nest kittens te bekijken voor jullie??

Lijkt namelijk wel alsof jullie je vreselijk vervelen…(das NOG ergerlijker dan irriteren)

:D

• Sandy

Dat zeg ik…….

we kunnen niet zonder.

:D

• serine

:Dja…ik kom net terug…voor de zoveelste keer naar de garage..parkeer sensor vervangen…doet ie t nog niet…of ik over 3 weken even terug wil komen? NOT…

dus ik zat even op het landrover prikbord,…even vragen of er ervarings deskundige zijn…en wacht nu op antwoord..

ik ben om 8 uur weggereden en net een half uur terug…dus een kop koffie was wel even welkom..

want het gaat vandaag weer eens niet vanzelf…

en vroten is gewoon een ingeburgerd volks woord hoor…>:D<

• serine

en p.s…ik heb hier 2 kittens lopen…waneer kom je op kraam visite?:D

• Sandy

Precies…volkswoord…..bargoens…..maar geen erkent Nederlands…..

Zeker huis tuin en keukenkatten? Met raskatten had je jezelf vast anders neergezet…….(:P), jij bent zeker zo'n aso hondenmens die geen hondenbelasting betaald……..

:P

• Sandy

Snel.

Als ik maar geen hoogbolligheid (ook geen erkent woord in de dikke van Dalen) moet verwachten, dan blijf ik liever thuis, of ga bij je katten de ren zitten…….\

Straks worden al mijn woorden op een weegschaal afgewogen…en dat vind ik van alles, behalve gezellig.

Maar gezien jij al echte erkende “volkstaal” gebruikt, zal het allemaal wel mee vallen. Tot snel.