De legging!

• Aster

Wat een verhalen allemaal hier zeg!

Ik draag nu wel graag een legging (meer van die soorten pantylegging dan)

en dan onder een spijkerrokje, vind ik best geinig staan.

Ik voel me er best goed in.

Waar maken we in vredesnaam een probleem van?

• decency

Dat is een fluisterbroek ;) Kan me ook wel weer voorstellen dat voor haar geen spijkerbroek te vinden is maar dit ziet er echt NIET uit!

• Channah

Ik kwam in die tijd veel (érg veel) in homokroeg Shako aan het 's Gravelandseveer te Amserdam. De sanitaire voorzieningen waren daar niet al te best, dus behalve dat je je daar zo ongeveer uit moest kleden als je een tuinbroek of overall aan had, moest je er ook nog op toezien dat je kleding niet op de grond terechtkwam. Het slot op de WC-deur werkte ook niet al te goed, maar als je als vrouw daar naar de WC ging werd er altijd wel post gevat door een aantal mannen, zodat je alles in ieder geval in rust kon organiseren.

Mooie tijden waren het!

• Sandy

Het is geen probleem, maar een discussie. Heel vrouwelijk om modeartikelen te bespreken, en ik vind ze lelijk. Mijn vraag was wat de rest vond, en begrijp nu dat kousen nooit uit zullen raken, want ik ben nietd e enige die het een broek onder een jurk vinden, of een vlag op een modderschuit…

Maar een probleem is het niet voor mij…neuh……

• Sandy

Ik verschoon alles wat op de blote huid zit, behalve jeans.

San

• Sandy

Onder een legging zie je de huid van de benen niet meer. En dat vind ik voor kleine kindjes, een maillot eronder. Die doe je geen kousen of een panty aan….

• Aster

Een broek onder een rok/jurk zou ik ook niet zomaar willen dragen.

Dat lijkt ook zo dubbelop.

Vind ik ook lelijk…

• Aster

Leggings, pantyleggings zijn meestal wel transparant hoor, maar OK, voor kinderen lijkt het me ook niet echt wat.

Panty's al helemaal niet. Ik droeg ooit de eerste keer een panty op mijn 11e, toen mijn ouders 12 en een half jaar

waren getrouwd… Ik was er toen apetrots op trouwens. :)

• smurfke

Wilders zal er wel schande van spreken. Stel je voor, een broek onder je rokje. tssssssss. :D

Nee, hoor, een legging zit heerlijk, en als iemand zich daar goed in voelt, moet ie dat vooral dragen. Mode of geen mode. Ik vind het leuk staan, waarom niet ?

• Channah

Hoe doe jij dat in de winter als je een rok of jurk wil dragen? Ook met blote benen?