De legging!

• Sandy

http://extra.volkskrant.nl/opinie/artikel/show/id/3766/Leve_de_legging

Normaal ben ik niet van de linken. Maar ik las dit, en kon mij er helemaal in vinden. Ik roep al jaren dat die pyamabroeken voor in huis zijn, en dat ze spuuglelijk onder een rokje staan. Nou heb ik prima mooie benen, misschien dat het daar aan ligt, maar zijn er nou echt vrouwen die die turnbroeken onder hun vrouwelijke jurkje mooi vinden? of is het om scheerbeurten uit te sparen??

Ik heb die dingen dus echt alleen in mijn zwangerschappen gedragen….zit toch geen vorm in, dus je knikkert ze na de tijd lekker weg, om ze niet meer aan te hoeven…..

Wat jullie??

San

• melissa

Wel een beetje overdreven , dat stukje in de krant ;

alsof sommige vrouwen elke dag zo'n legging eronder dragen.

Ik vind, dat het, net als bij alle andere kleding, sommige mensen wel leuk staat en anderen niet.

Het leukst vind ik de de ( witte) legging, net onder de knie en dan een leuk spijkerrokje erboven.

( en een jong slank meisje erin)

Zelf ga ik er niet mee lopen ;)

• serine

ik heb vandaag mijn verloerse huisbroek aan….geen gezicht…zwart…comfortabel…

en nog eens effe wat…ik trek straks mijn bemodderde werkschoenen er onder aan in plaats van mijn pantoffels…want ik moet nog even wat inkopen doen…

iets van een ehhhh nette broek ofzo…die ook comfotabel zit….iemand suggestie's? geen enkele broek zit comfortable tegenwoordig…

hmmm rok wat zegt u?…jaja met mijn behaarde melkflessen zeker…scheren? kom op zeg heb mijn tijd wel aan andere dingen nodig…voor die ene keer dat ik tijd heb om in het zonnetje te zitten zeker….???mij te veel werk voor dat ene uurtje dat ik eens kan gaan zitten bakken…

neu…ik snap die meiden wel :D

maar of ik het mooi vind? NEEEEEEEEEEEEEJ spuuglelijk…tot overmaat van ramp trekken ze er ook nog van die MEGA laarzen eronder…van die boots….meeeeeeeeeeeehn,……ach ja….dus val ik dan op in mijn huis broek met bemooderde werkschoenen?,…vast wel want ik doen niet mee met de mode…

en waarom niet?…..de mode heb ik per definitie vaak niet om aan te zien gevonden.

laat ze masaal voor aap lopen…in tinue…

dan loop ik dat in mijn eentje wel op mijn eigen manier >:D<

kan mij verder toch weinig schelen hoe ik of een ander erbij loopt…mijn vriendin is gisteren overleden..aan kanker..wat ooit begon als borst kanker maar helemaal was uit gezaaid…jeetje wat heeft die geleden…en zij? ik wed dat het haar ook niks meer kon schelen wat ze aan had….voor haar was 1 ding belangrijk…als dr haar maar goed zat.;)

• desiree2

leggings vind ik niet kunnen en zeker niet zonder jurk als je snapt wat ik bedoel, je ziet alle contouren van hun vrouwelijkheid ;-)

• Danjel

Fluisterbroekjes zijn het (td) Met een rokje erop lijkt het nog wat, maaaaaaaaaaarrr oweeee als die er niet overheen zit, pfoehhhhhhh je kunt dan liplezen…………………………………..yeghhh :D

• paul

ach, ik vind vrouwen met leggings aan wel mooi om te zien.

Ik moet wel toegeven dat m`n hormonen een beetje beginnen te werken bij het zien van zoiets. pfffffffffffff

• serine

in plaats van op reageren klikte ik op bericht rapporteren…sorry san…:D

kom net uit de stad…om zomerjurkjes te kopen voor mijn dochter..ze is nog niet vol van boven…dus de voorgevormde vallen af

wat blijft er over? tunieken….om dus leggings onder te dragen…

moet je dat gezicht van mijn dochter zien als die met een onvervalsde grijnz staat te vertellen dat het zo leuk staat boven een legging…:D:D

en meer keuze was er dus niet…iedere winkel verkoopt helaas deze zomer het zelfde…

dus aan ons niks verkocht>:D<

• greet

ik was gisteren een dagje shoppen met mijn vriendinnen.

en het viel ons ook op dat er zoveel leggings werden gedragen onder jurkjes en rokjes.

ik ben er zelf ook niet echt kapot van en ik zal het ook niet dragen.

ik vind ook niet dat ik het figuur ervoor heb eerlijk gezegd.

ik heb wel een jurk gekocht die zie je nu echt veel en ik moet er heel erg aan wennen.

ik draag altijd broeken en nu ineens een jurk ik vind dat ik niet mezelf ben erin.

maar ik moet een zondag naar een doop dus vond ik het wel gepast.

of ik hem vaak zal dragen daar heb ik mijn twijfels over.

groetjes greet

• desiree2

hahahahaaaaaaaaaaaaaa een GRUWELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL:D

• Sandy

Weer een rede erbij om er GEEN te dragen.