hahahha :D zotterik haha
ook een reactie van mij dan . Maar een ieder moet eigenlijk weten wat tie aanschiet/trekt/ doe ik ook namelijk
Maar zou effen uitleggen hoe ik het zie . De witte legging zie ik als lange onderbroek althans de legging is ongeveer op de kuit . Maar als ik ze zie met zo,n legging aan . Moet ik denken aan een lange onderbroek . Die net onder je jurk uit komt . ik heb nog een ouderwetse onderbroek , eens opgeduikelt voor toneel . En die moest toen op toneel ook iets onder je jurk uitkomen hahaha. nou dus als ik nu die leggings zie moet ik wat lachen in mezelfs en denk daar aan.
En ik was laatst ergens bij een kraam en daar verkochten ze niks als leggings, voor een ieder stond er bij . Was heel meegevend . die dame die er achter stond was heel ( ja hoe moet ik dat zeggen eigenlijk , moeilijk op papier ) maar fors zeg maar dubbelt
en die had ook zo,n ding aan , ja toen schoot het bij mij even op mun lachspieren hoor . Het stond echt niet neem dat maar aan .
Groet, Lotje .
och, zo'n legging bij een ander maakt me niet koud of warm.
Wel vind ik het zo'n ongelofelijke éénheidsworst, vele vele vrouwen zien er eigenlijk nogal hetzelfde uit.(ga maar es op zoek naar een specifieke kleur als die niet in de mode is..pfff)
Ik kan me voorstellen dat voor sommigen een legging eronder prettiger voelt. met dikke benen,dunne of spataderige..of gewoon smaak.
En die kan behoorlijk verschillen, iedereen houdt er andere ‘wetten’ op na wat kan en wat niet kan.
doe mij fifties kleding (ja, ik wordt/ben inene ‘in’ dankzij mw winehouse,eerst vond idereen me maar vreemd)of een mooi maatpak, tijdloos en voel ik me prettig in, dan levert ook nogal eens wat commentaar op,het zal me een zorg zijn, een legging, in welke hoedanigheid dan ook..i don't care..
Lange rokken vind ik ook niks. Lange sleeprokken heb je alleen maar last van.
Te korte rokken is ook niks. Je moet altijd allert zijn dat ze geen nieuwsgierige blikken
onder je rok werpen. Eigenlijk geeft je de mannen dan ook wel een beetje
aanleiding.
Toch, als ik moest kiezen koos ik toch voor kort.
Nou ja ik kies dus voor een tussenweg, medium short.
x Amber
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?