Huh???
Sorry, verklaar je nader?
ja zo was dat ook bij ons op school . Zie staan bij de kapstokken . ja daar moest je je eigen omkleden . Ben ooit eens terug gestuurd van school om dat ik mijn rok vergeten had . Was in een andere plaats . Ons moeder was gelukkig wat modern . Mocht thuis blijven heel de dag . Want het was winter en je moest toen met de bus naar school . Koste ook weer een rit natuurlijk .
Telefoon was er toen niet . dus werd er per brief geschreven (gecommuniceerd)En als de juf een brief had geschreven gaf ze die mee aan mij voor thuis. Zie je het al voor je . ? kostte geen postzegel dan . en ik zou met de bus op en neer wat ook geld kostte , mun rok moeten gaan halen ……….
Moeder kreeg overigs gelijk . Want het liep best nog hoog op . Tot het hoofd van de school toe (het gesprek)………. over een rok ……
Je maakt het mij wel gemakkelijk! Ik hoef alleen maar te kopiëren uit het kopietje dat je zelf gemaakt heb van je eerder ge¨laatste bericht. Komt ie: "tis een spuuglelijk ding."
Zo, en nu weet ik - en velen met mij - inmiddels wel dat jij de legging foeilelijk vindt. Zo lelijk dat je er tien dagen over kunt zeuren. Jouw goed recht, maar ik heb er genoeg van, en reageer niet meer op jou in deze draad.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?