De legging!

• Channah

Dat het een woordgrapje was begreep ik, ben ik gewend van jou, maar ik zag hem dus even niet. (:P)

• Channah

Volgens mij accentueert een legging benen juist.

• paul

misschien zou je je beschrijving kunnen illustreren met een leuke foto van jou uit die tijd in deze outfit :)

• paul

en volgens de foto een eindje hierboven, accentueert het niet alleen de benen >:D<

• anna.m

Ik had destijds een tuinbroek met een krijtstreep (blauw wit ) helemaal hot op de kunstacademie .

Het lastige vond ik wel het “plassen”wat een gedoe, alles los maken (riemen los (althans eentje ) zijkant losmaken ) en dan alles weer omhoog en vast maken .

groetjes anna.m

• Channah

Uit DIE tijd? Helaas zijn die door echtscheiding niet in mijn bezit. Toch weer eens even met mijn ex bellen. :)

En de laatste jaren ben ik degene die de foto's maak, dus sta ik er praktisch nooit op. Er is één foto waarvan ik weet dat ik de legging aan heb (onder mijn keurige zwarte jurkje) , maar helaas: mijn benen zitten onder een tafel. :(

• Channah

Een jurkje over de legging doet wonderen!

• Channah

Ja, bittere ellende was het, vooral met die tuinbroek. Die overall viel wel mee, die had gewoon een rits van keel tot kruis, Maar toch, je armen moesten eruit, en ondertusen voerde je een dansje uit om maar niet in je broek te piesen. :(

• anna.m

lachuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu zie het nog steeds voor me ,wat een geworstel en maar knijpen ,want je hield het zolang mogelijk in ,omdat je van te voren al wist dat het een hele operatie zou worden !

groet anna .m

• anna.m

Ik vind een legging echt heel leuk staan en verkrijgbaar in verschillende kleuren patroontjes etc ,echt leuk over een jurkje rokje en een dan een paar leuke schoenen, laarzen, echt top !

Het is inderdaad een maillot zonder voeten (scheelt in de was )!

De maillots moesten toch echt wel na een dag dragen in de was ,voordeel van een legging dat je in de winter alleen je sokken dagelijks hoeft te verschonen .

groet anna.m