Zullen we het weer ff over Joran hebben

• Hyperactief A-P

Ik ook niet Purk, maar ik haalde deze bron aan, omdat een zeer groot onderzoek naar zuurstoftekort daarin verwerkt is en heel veel zegt. Want geloof me, als ze ook maar één dingetje aan kunnen tonen in wat voor situatie dan ook, dat het gelijk zou gebeuren, daar er dan een miljardenindustrie omheen gebouwd kan worden. Hetgeen jij nu aanhaalt, kan ook aan blokkades uit het verleden liggen. Hypnotherapeuten weten daar alles van, gaat terug naar de baarmoeder en verder… Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief A-P

Alle testen die het biologisch aantonen, inclusief foto's, exclusief de gemanipuleerde foto's over hersenactiviteiten Tries. Neem bijvoorbeeld de leugendetector, dat hele woord is al fout. Het enige wat zo'n ding aantoont is emoties waar lading op zit, maar het zegt niets over de waarheid op zich. En toch zullen vele belanghebbenden daarbij dat wel als zodanig brengen… Is ook iets wat je ziet met al die nietszeggende plaatjes, burgers en politici kun je daarmee bedonderen, ethische deskundigen niet… Groetjes v Hyperactief

• Sandy

Maar Hyper,

ik heb ook wel eens kinderen gezien waarvan ik dacht->Daar zit de duivel in. En dan waren er nog meer kinderen in het gezin, die wel normaal functioneerde.

Of het “ergens” aan gelegen heeft wil ik niet beweren, maar ik heb echt wanhopige ouders gezien die alles geprobeerd hebben, en zo'n bleef slaan, schoppen, dieren pijn doen. Soms Hyper, hoe beroerd het ook klinkt, maak ik helaas mee dat ouders en omgeving echt hun best doen, soms zijn kinderen gewoon “gek”.

San

• Swartdam

Nee advokaat dacht ik , hoe dan ook !!!!!!! De wet is bekend , gr Bernadette

• Swartdam

Volgens mij was dit ook het uitgangspunt , eerder in de topic werd beweerd dat seriemoordenaars meestal een hersenafwijking hadden en dat vind ik te zwart /wit .

Sommige kinderen hebben te weinig gewetensontwikkeling mee gekregen , komen ze dan toevallig in een luxe leventje terecht en hebben geld genoeg , tja dan is het hek van de dam , gr Bernadette

• Hyperactief A-P

I.D.D. advocaat, en rechter in opleiding heeft hij ooit gedaan, dus zeer bekend met de wet Bernadette. Zie:

http://www.nu.nl/news/1388120/10/Vader_Van_der_Sloot_adviseerde_Joran_te_zwijgen.html Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief A-P

Dat klopt Sandy, die symptomen ontken ik ook niet, alleen is er geen wetenschappelijk bewijs voor de oorzaak. En zoals ik al aangaf kan daar van alles achter zitten, inclusief regressie. Geen oorzaak is hetzelfde. Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief A-P

Gewetensontwikkeling of beter gezegt “rijping” is ook zoiets Bernadette, de ene heeft het vroeg, de ander laat, en sommigen “rijpen” nooit… Groetjes v Hyperactief

• Desiree2

mijnheer of mevrouw Hyperactief, waarom moet toch steeds iedereen aan jou mening voldoen, waarom kun je een andere mening niet gewoon accepteren, dit valt mij telkens op wanneer er een discussie is waar jij aan deel neemt :?

• Hyperactief A-P

Je begrijpt er helemaal niets van Desiree2, mijn mening is helemaal niet ter zake, ik ga uit van de feiten waarmee ik dagelijks werk. Als we afgesproken hebben dat een rood licht stoppen betekend, dan kan jij dat wel ter discussie willen stellen dat het in jou ogen groen is, maar die discussie is een gepasseerd station. Ik begrijp dat het heel hinderlijk kan zijn om met feiten geconfronteerd te worden die jou beeld aan diggelen gooien, maar ga niet jezelf verlagen om de boodschapper aan te pakken. Die is al zo oud, maar het gaat inhoudelijk toch echt om de boodschap… Groetjes v Hyperactief