Zullen we het weer ff over Joran hebben

• Swartdam

Helaas is deze “ geboren crimineel ” nog steeds op vrije voeten .

Dus in hoeverre is deze verwende puber werkelijk schuldig , dat hij geen moraal in zich heeft en gek op geld is wel duidelijk , maar ja ………..

Johan van de Heuvel is ook misdaad journalist en onderzoeksjournalist maar er zit toch een verschil in de een en de ander .

Peter R de Vries is een bedrijf , wat moet draaien want er zijn een hoop mensen afhankelijk van ….. De show must go on , gr Bernadette

• Hyperactief A-P

:D:D:D

• Dikkertje Dap

Hyperactief,

Criminelen worden helaas niet gemaakt, maar wel geboren. Als je onderzoek doet naar de psyche van de mens dan zul je zien dat een serie-moordenaar, een serie-verkrachter of noem maar op, een bepaald deel in de hersenen hebben dat maakt tot wat ze zijn. Triest maar waar, daarom vervallen veel van dit soort mensen in hetzelfde gedrag als ze weer losgelaten worden. Veelal ontbreekt het hen aan gedrag wat gevoel oproept. Zij kennen geen emoties, spijt of noem maar op. Oke we hebben het standaard crimineeltje dat een auto ruit intikt. Maar een zedenklant, een moordenaar….. die kunnen “zo” geboren worden, maar “helaas” ontbreekt er vaak iets in de hersenen dat maakt tot wat ze zijn.

Wat niet wil zeggen dat ik eea goedpraat, maar er liggen gedegen hersenonderzoeken aan te pas.

• Swartdam

Toen ik mijn pagina,s voor startpagina met de titel seriemoordernaars, beruchte moordzaken en spree-killing maakte heb ik stilgestaan bij deze bewering .Kwam het n.l vaak tegen

Er zijn van de 100 serie moordenaars die daar aan bod komen inderdaad een aantal die iets aan hun hersenen mankeerde , maar het merendeel niet .

Charles Manson ,Ted Bundy en zo kan ik het rijtje wel afgaan hadden geen ceribriale afwijking , ze waren gewoon gestoord niets meer , niets minder gr Bernadette

• Hyperactief A-P

Hyperactief,

Criminelen worden helaas niet gemaakt, maar wel geboren. Als je onderzoek doet naar de psyche van de mens dan zul je zien dat een serie-moordenaar, een serie-verkrachter of noem maar op, een bepaald deel in de hersenen hebben dat maakt tot wat ze zijn. Aldus: Dikkertje Dap.

Kijk en dat is nou juist niet waar, ik houdt me dagelijks met deze materie bezig. Het zijn beroepsleugens, van mensen die er belang bij hebben. Ik heb hier thuis trouwens een groot onderzoeksboek liggen over serie- en massa-moordenaars. Maar net als bij ander gedrag, is er niets aantoonbaar, de mooie hersenplaatjes waarmee ze dat zo graag aan willen tonen ten spijt. Het kwaad zit in ieder mens, alleen komt het er niet bij iedereen uit. De rest wat je dus schrijft over gedegen hersenonderzoek is absoluut niet waar, allemaal propaganda van dubieuze deskundigen, het spijt me. Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief A-P

Precies Bernadette, in het verleden ernstig hoofdletsel bij ongelukken springt daar uit, en gedragsverandering door tumoren. Voor de rest is er bij de overgrote meerderheid niets aantoonbaar. Daarnaast werd er ook door Dikkertje Dap zedenzaken genoemd. Als er iets dubieus en verschillend is, dan is het de wetgeving omtrend zeden wel. In vele landen heerst heel andere regelgeving waardoor bepaalde handelingen niet strafbaar zijn. En al die verschillen door mensen bedacht kun je dus niet in de hersenen aanwijzen, zo simpel is dat. Groetjes v Hyperactief

• Swartdam

Die gozer kan dan nog wel jong zijn maar dat zijn er vele met hem .

Doen deze ook dit soort dingen ?????? beetje pokeren , beetje feestbeesten . Mijn kind is een jaar jonger en die woont niet in zo,n huisje met een aardig hekje ervoor , een leuk scootertje waar hij rondjes me rijd .

Beetje verwend jochie lijkt me het die weinig moraal heeft en zoals ik hem hoor praten lijkt het me niet echt een studiebol , maar ja …… wie ben ik ,gr Bernadette

• Tries

Weinig dat is nog zacht uitgedrukt…..

Of hij nou wel of niet een moord gepleegd heeft, want helaas zijn er nog steeds geen bewijzen, als je toch zo neer gezet bent omdat je een zeer levendige fantasie (volgens hem zelf dan), hebt dan vervolgens “zou doen”als of je aan vrouwen handel doet. mij kan je niet wijs maken dat je zo'n huis kan betalen met alleen maar pokeren….

Peter mag ik persoonlijk niet maar dat heeft meer te maken hoe hij over komt

maar vind wel dat hij zijn werk doet karaktermoord nee, hij handeld in vrouwen of doet alsof dan is het ook nog een dief……

Of hij nou 21 is of 40 deze jonge man heeft een probleem, dat is duidelijk!

Tries

• Swartdam

Het water was erg nat wat uit dat glas kwam …… kennelijk, gr Bernadette

• Hyperactief A-P

Nee niet iedereen doet dat Bernadette, maar wat ik ervan begrepen heb, heeft zijn thuis geld genoeg. En van het kleine stukje wat ik uit zijn leven gezien heb, is die een beetje over het paard getilt. Waarmee ik bedoel, dat hij waarschijnlijk niet zelf geleerd heeft wat je voor geld moet doen. Dus je mening deel ik enigzins wel, maar ook voor o'n iemand is het leven uiteindelijk een les, de toekomst zal het leren… Groetjes v Hyperactief