Zullen we het weer ff over Joran hebben

• Hyperactief A-P

mijn mening is helemaal niet ter zake,

Is moet doet zijn… Voor de rest ga ik geen energie in jou steken, het laatste wat ik erover wil zeggen is dat o.a. Bernadette ook haar huiswerk in deze goed gedaan heeft, en wel in staat is om op een volwassen manier mee te discusseren. Daar wil ik het bij laten… Groetjes v Hyperactief

• Desiree2

sjonge jonge jonge ik zeg maar zo ik zeg maar niks meer want jij wilt toch altijd het laatste woord hebben en jij weet het allemaal, fijne avond verder hoor

• Swartdam

Tut tut Hyper , ik opende deze boeiende topic , weet je nog , gr Bernadette

• Hyperactief A-P

:D:D:D;)

• anna.m

Een misselijkmakend programma,naar mijn mening .

• Dikkertje Dap

Dees,

Voor de 2e keer doe ik met je mee. Hyperactief, de discussie op het politie prikbord staat op een laag pitje, in het verleden heb je daar je gram al gehaald. Althans…. geprobeerd! Je reageert niet op mij… (godzijdank), maar jou reactie is ook niet altijd gewenst!!!!

• Hyperactief A-P

In de klas vroeger had je ook van die kinderen die probeerde zoveel mogelijk “vriendjes” op de hand te krijgen zonder inhoudelijke argumenten, leuk geprobeerd, maar ik ben er imuun voor. Groetjes v Hyperactief

• purk

maar ook als je niet in het “luxe”leventje terecht komt, kan het goed fout gaan

• Swartdam

Dan heb je geen achterban die je geld toestopt en eventueel de duurste advokaten in kan schakelen , gr Bernadette

• Hyperactief A-P

Klopt purk, het kan in alle milieu's/ klasse's of hoe je het maar wil noemen voorkomen. Alleen zoals Bernadette terecht opmerkt, kun je dan een dure goede advocaat wel vergeten. Als je andere problemen neemt waar burgers tegenop lopen, dan lijkt het alsof het bij de hogere sociale klasse's niet of minder voorkomt, maar doordat ze hulp in kunnen kopen zijn die cijfers vaak vertroebeld. Groetjes v Hyperactief