iemand verstand van?

• Beate

Ik denk dat je onderscheid moet maken tussen een arbeidsrechtelijke verplichting, die inhoudt dat je wel bereikbaar moet zijn voor de werkgever, maar niet per se op de zakentelefoon, en een morele verplichting die je naar gelang je arbeidsethos zelf kan invullen.

• maia

Ik ben blij dat je er op terug komt ..

Ik was enorm boos zo als je reageerde ,,zeker richting Bernadette .

Ik heb al menig boos topic getypt en ook weer verwijderd,

Verwijderd om dat ik het vermoedde had dat het harder overkwam dan je schreef.

Ook jij komt al jaren op dit bord en daarom had je kunnen weten dat deze teksten kwetsend konden zijn voor zijn voor bepaalde personen.

mvg maia

• Bern@dette

Maia ,

Ontzettend bedankt voor je reactie en zeker op de manier waarop je voor mij opkwam . Dat was gewoon lief en oprecht .

Ooit had ook ik een leuke baan en werkte ik met veel plezier .

Door een stom ongeluk in dat bedrijf en daarna een herseninfarct door dat ongeluk werd ik na een jaar ontslagen .

Sommige mensen balen ervan dat zij niet meer kunnen werken en dat schijnt tegenwoordig ongeloofwaardig overtekomen .

Nogmaals bedankt , ook ik had moeite om me in te houden , groetjes Bernadette

• serine

er zijn ook dingen getikt die ik kwetsend vond hoor…

maar inderdaad zo was het niet bedoeld niet richting dette in iedergeval..

maar ik zeg al niks meer…

dag…

• maia

Dan bied ik je bij deze mijn excuses aan als ik je gekwetst hebt.

Soms komen geschreven woorden veel anders/harder over dan je in real life zou bedoelen.

Of ben je op het moment van schrijven zelf wat bozig en reageer je daarom zo

Of begrijpen we elkaar verkeerd daar men elkaar niet of nauwlijks kent of soms zelfs door dat men uit een andere streek van het land.

Nooit te laat om er op terug te komen of uittepraten.

• Marjorie

Serine: toen ik werknemer was bleef ik ook niet voor ieder kauwtje thuis…immers was ik thuis toch ook verkouden..kan je net zo goed te werk gaan want de dag moet toch om ..

Fijn dat je toch voor een kauwtje zorgt ondanks je werk en je koutje (tu) ;)

• serine

lief van je….hele lieve reactie…

laat maar het is verder niet belangrijk…er zijn ergere dingen in het leven dan iets verkeerd overbrengen of verkeerd op vatten…

en dat het even ergens mis ging was duidelijk….

ik zou toch nooit bewust tegen dette haar schenen schoppen..(ik hoop dat ze mij daar goed genoeg voor kent…)

• serine

mijn hulp kwam hier van de week…vertellen met haar man dat ze niet kwam werken…(alweer niet) *zucht…

maar wat bleek…ze hebben een heel groot gat in haar schouder gemaakt om huidkanker weg te snijden en de hechtingen mogen echt niet open springen…

geen punt natuurlijk.. blijf maar lekker thuis…op een voorwaarde..dat je wel met het personeels diner aanwezig bent vlak voor kerst ;)

als het nou weer voor een verkoudheidje was geweest…was ik echt effe een keer boos geworden denk ik..

• serine

oja en die jongen die al 4 keer ziek was geweest in nog geen 6 maanden…werd 2 weken voor contract verlening weer ziek…

en werd boos en begon te schelden toen hij geen verlenging kreeg..

tja…sorry :P