Nee klopt An ,
Ook dat bericht was foetsie . Eerlijk gezegd heb ik ook nog nooit het bericht "Niet goed gekeurd bericht gezien ga het wel uitzoeken .
Een mening mag fel of niet . Daar is niks mis mee , groet Bernadet
Ik begrijp je wel hoor Serine.
Een eigen bedrijf hebben is zwaar werk en je moet op je mensen kunnen vertrouwen anders heb je zo geen bedrijf meer.
Wat ik net aangaf over drie mensen bellen als ik ziek ben,daarmee bedoel ik dat ik me pas ziek meld als ik neerval dus ook tot niets mee in staat ben.
Dan vind ik een telefonische melding meer dan genoeg ..
Als je werknemers hebt die voor elk flauwekulletje zich ziek melden daar zou ik ook van gaan steigeren.
Nog erger mensen die liegen dat ze ziek zijn.
Een eigen bedrijf hebben is natuurlijk geweldig maar ook geweldig hard werken.
Tuurlijk zorgen werkgevers dat er brood op de plank komt bij de werknemer.
Maar als ik echt ziek ben en totaal niet in staat ben om te werken sta ik daar niet bij stil eerlijk gezegt.
Dan heb ik genoeg aan mezelf ,maar goed het was ook flink mis met me.
Wij mailden regelmatig met elkaar.
Baas en anderen werden niet telf gestoord in hun werk en ik hoefde geen lange gesprekken te voeren met mijn slechte conditie.
ja precies…en verder is het natuurlijk ook nog een stukje mentaliteit waar het hier om gaat he..
toen ik werknemer was bleef ik ook niet voor ieder kauwtje thuis…immers was ik thuis toch ook verkouden..kan je net zo goed te werk gaan want de dag moet toch om ..
ik ben in dat opzicht dus weinig veranderd..(eigenlijk niets…)
ik heb mijn werkgever nooit te kort gedaan..ik heb dan ook nog steeds een goede verstand houding met hem…wederzijds respect en een ander ook wat gunnen is het geheim tot succes denk ik.
naast het stukje van oppassen dat je niet genaaid word door je werknemers of de belasting…
want vlak de belasting inspecteur ook niet uit…want in hun ogen ben je potentieel een crimineel..><
en in de ogen van sommige werknemers trouwens ook hoor…ze zien hun eigen namelijk werken op de werkplaats…wat jij allemaal doet zien ze niet….en maar klagen..
maar goed het is zo het gaat zo…voorlopig gaat alles nog goed en hebben wij alles nog onder controle..
die ene knul met zijn rug heeft zich weer ziek gemeld..nog een paar dagen en dan is zn contract om…
wat hij vergeet is dat dat contract gewoon komt te vervallen en een ziekte wetje hem niet helpt…daarmee word niet het contract stilzwijgend verlengt..
dus er komt weer een vacature open…voor iemand die er wel zin in heeft..en dat gun ik onze aankomende nieuwe werknemer van harte..
Niet iedereen kan tenslotte baas zijn.
Ik ben sinds kort weer aan het werk na lange tijd ziek zijn geweest,en daar ben ik heel erg blij mee.
Maar ik heb me geen sec schuldig gevoelt richting de baas of collegaas en ook niet dat ik mijn salaris gestort kreeg terwijl ik niet werkte.
Men mag met mij ruilen,
Wie is er nu graag ziek,ik niet in iedergeval
Even een aanvulling op mijn topic, mijn werkgever weet waarom ik thuis ben. Sterker nog, ik ben in verband hiermee door hem naar huis gestuurd. In die hectiek heb ik mijn diensttelefoon vergeten,…… Ik heb mijzelf niet ziek gemeld dat heeft mijn werkgever (met de beste bedoelingen) gedaan, omdat het niet meer ging.
Ik wil niet de indruk wekken om een slechte werknemer te zijn, want dat ben ik zeker niet. Op dit moment gebeuren er een hoop dingen die aandacht vragen om mij als persoon zijnde. Mijn werkgever is hiervan op de hoogte. Hij mag op ieder tijdstip van de dag komen bezoeken, ondanks dat ik geen griep heb, voel ik mij inderdaad wel genoodzaakt om thuis te zijn danwel bereikbaar te zijn. Mijn functie zal niet door een uitzendkracht worden vervuld, zo werkt dat bij ons niet.
En wat iemand al opperde (volgens mij Maia), het is niet fijn om thuis te zijn om wat voor een reden dan ook. Ik zou alles af willen sluiten en weer gewoon om 07.30 uur achter mijn buro kruipen om mijn dingen te doen doe ik leuk vindt. Helaas gaat dit nu niet.
DD
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?