Ze is wel bereikbaar, alleen niet op de telefoon van de zaak.
Lijkt mij logisch, als ik ziek thuis zit dan neem ik mijn telefoon op kantoor tenslotte ook niet op.
Ik heb een werktelefoon en twee prive nummers.
Als ik ziek ben ben ik te bereiken op mijn prive nummers.
Ik ben ziek,ik kan in huis geen werk voor de zaak doen dus . werk ik niet en die telefoon gaat uit,mijn baas/direct leidingevende kan mij bereiken thuis.
Als ik met 40 koorts in mijn bed lig zal ik na alle waarschijnlijkheid ook niet opnemen.
Als men aan de geloofwaardigheid van zijn personeel twijfelt dan kan men daar altijd een controle op af sturen.
Niet bereikbaar via je werktelefoon is anders dan niet bereikbaar prive.
M aandagmorgen zieken en dat soort pappenheimers haal je er zo uit als werkgever.
Ik ben inderdaad gewoon bereikbaar voor mijn werkgever en ook gewoon thuis.
Dus een controle vindt ik geen enkel probleem. Mijn diensttelefoon is door “ omstandigheden ” op het werk achtergebleven, maar wat ik al eerder zei, mijn privenummer is bekend en staat 24 uur per dag aan (op de storing na van Vodapone van gisteren tsjaaaaa, toen was ik ook niet bereikbaar.
DD
nou dan is er toch geen probleem?…
mijn excuus de telefoon ligt op de zaak …maar u kunt mij toch gewoon bereiken?
ik snap het wel…de werk telefoon staat in zijn boekje of telefoon opgeslagen…als hij die niet berijken kan moet hij jou dosier in om je huis telefoon nummer op te zoeken en dat is lastig voor hem…(daar zit hem de kneep…)
hij vind het gewoon handiger als je berijkbaar bent op een telefoon nummer voor hem…
en dat snap ik ook wel weer…
maak je niet druk er is niks aan de hand
Ik hoop dat alles naar behoren verloopt,en je de problemen op kunt lossen.
Wat ik je wel adviseer is om niet te veel op een openbaar bord neer te zetten.
Zeker niet als de sfeer al niet goed was.
Je denkt door een nickname anoniem te zijn ,maar men heeft dat snel door als men dat wil.
Sterkte ,succes ,en houd je taai
mvg maia
Je bent je werkgever weinig verplicht, Je bent verplicht thuis te zijn tenzij je op dat moment een afspraak hebt bij de huisarts bv, het opnemen dat telefoon valt daar echt niet onder wergever mag infomeren naar je ziekte maar zelfs dat ben je niet verplicht vrij te geven.
Dus werk telefoon uit! willen ze je bereiken oke via de off wegen.
je hebt je te houden aan de arboarts geeft je werkgever problemen geef het dan daar door en via de huisarts.
Sterkte en beterschap
gr Tries
heel simpel als ik jou betaal…voor werk wat jij niet vericht…wil ik weten waarom jij dat niet verichten kan…
en dan vertel jij mij niet….die informatie hoef ik jou niet te geven..
want als dat de gedachtte is…zeg ik..dat is dan mooi…want dan hoef ik jou niet te betalen…
dus zodra jij weer te werk zou komen zou je er bij einde contract er achter komen dat hij niet verlengt word..
ik heb er nu ook een ziek…
ik moet haar betalen…maar zelf het werk doen wat zij doet…
dus ik betaal een ander voor werk wat ik nu zelf mag doen…lullig…
maakt niet uit…want ze heeft mij netjes opgebeld om te vertellen dat ze de griep heeft…als ik haar volgende week bel vraag ik hoe het met haar gaat..(zo gaan wij met elkaar om…binnen het bedrijf)
en als ze slim is doet ze normaal tegen mij…en zal ze niet antwoorden….ik ben ziek ik hoef jou dat niet te vertellen ,neemt u maar contact op via de bedrijfs arts…
want dat gaat dan lachen worden…de bedrijfsarts is ook bij mij in dienst…en die draag ik dan op om haar zo spoedig mogenlijk naar zijn kantoor te laten komen…
dus dat zou niet handig zijn voor haar als ze dat zo aan zou pakken..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?