Alle lof voor haar moed

• Bern@dette

Is dit een puberdwarsheid !!!!! of gaat het wat verder .

Het meisje is op zee geboren evenals haar zusje . Daarna is zij pas naar school gegaan .

Kinderen worden zeker de eerste vijf jaar gevormd , zeker door samen te leren spelen en delen op peuterschool en de eerste twee basisschooljaren .

In hoe verre heeft dit meisje dat kunnen leren ., ik betwijfel het .

Wrs heeft de moeder in eerste instantie juist door de media druk en de druk van exman en dochter haar mond gehouden en is ze nu naar buiten getreden naar ik begrijp met alle gevolgen van dien , eigenlijk bar en bar triest .

Overigens de leerplichtwet is er niet voor niets en als zij mag gaan varen dan hoop ik dat alle ouders die ooit een boete hebben moeten betalen omdat hun nazaat het vertikte om naar school te gaan een grote campagne gaan houden en alle bonnen weer inleveren voor geld bij het ministerie :D groet Bernadette

• Bern@dette

maar wie zijn wij? wij zijn er niet bij..kennen die mensen niet…zijn er niet bij geweest dus wie zijn wij eigenlijk om te oordelen over deze mensen en hun kind?

aldus Serine .

Gewoon mensen die het nieuws volgen :D en onze dochters een draai om hun oren verkopen en dat mag juist weer niet van de rechter en jeugdzorg , gr Bernadette

• Sandy

Amen!

San

• annelies gld

Precies Bernadette, daar ben ik het als lerares( v u t ) mee eens.

De leerplicht in deze, is het voornaamste !!!

Daar moeten wij ons allemaal aan houden !

• ¥ Lotje ­­¥

Hier ben ik het volkomen mee eens

Groet, Lotje

• ¥ Lotje ­­¥

Ja ik vond ook toen ik het zag op t.v een doordrammer . En dan van een kind van 13. . zoals je zegt een verwend kind.

• Bern@dette

Laat Laura haar woordvoerdster zeggen als reactie op het stuk in de krant

Ahum ehhhhh pardon .

Ze zal kunnen zeilen als de duivel verteld het kranten artikel maar een snotblaag van dertien die zo over haar moeder spreekt is te arogant voor woorden .

Waren het papa en meisje niet zelf die publiciteit en dus sponsors hard nodig hadden … bah , groet Bernadette

• annelies gld

Wellicht kan de relatie moeder dochter verstoord zijn

Er is een mooi boek hierover

Mijn moeder en ik; Nancy Friday

Haar moeders dochter:Marilyn French

Maar deze moeder is wel dapper , ze kan inderdaad haar kontakt verliezen met deze jonge dame:?

• serine

kan!!!

• annelies gld

Veel moed dat heeft de moeder

Mijn zonen zijn 36 en 33 ,zou ze toch graag blijven zien, in mijn nog resterende leven!

Maar dit kind is nog maar 13

Misschien verandert ze, als ze ouder is

Ze is nog in ontwikkeling