Irritatie

• serine

neu weet ik maar ik wou ook even lollig doen…

hahahahaaaaaaaaaaaaaaaa

ok ik heb deze hele dag besteed aan niks doen…:D beetje klieren op het internet ,feestje thuis gehad gisteren..huis vanacht schoon gemaakt…dus lekker op mijn kont zitten al de heledag…

nu genoeg gehyved geprikt en geclubt… tijd om eens te gaan douchen…kop koffie te pakken en af te schuiven naar de super markt voor wat te eten vanavond..;)

en wat ga ik vanavond doen?…de honden laten schijten en verder niks :D

• paul

goed voorbeeld, doet goed volgen :D

• serine

ja want de kids zitten hier ook al te niksen,…:D

lijkt wel vakantie ;)

• Bern@dette

De nieuwe argumentatie is Serine dat de hondenuitlaatveldjes van de hondenbelasting gereinigd worden , ach ja wakker Nederland .

Dus mijn reactie was , nee joh die hondenbezitters hebben zakkies en scheppies bij hun want anders kost het ze nog meer . En waarvoor zouden we dat laten gebeuren .

Tja antwoord wakker Nederland dan moet u bij de wetgever zijn . Welke dan vroeg ik …… zijn jullie toch duhhhhhh groetjes Bernadette

• Bern@dette

Neee Sandy ,

Ik irriteer me behoorlijk aan die kat die mijn koi opgevreten heeft of aan de eigenaars :D als we toch de puntjes op de i zetten , groetjes Bernadette

• Bern@dette

Ezels irriteren me overigens nog meer maar die hou ik op een afstand :D Bernadette

• serine

:D

• Moira

Ik heb 5 katten en 2 honden. Mijn katten zijn bewust binnenkatten en ik zal daarom nooit kattenbelasting betalen. Overigens kom je dan op een volgend probleem: wie controleert er waar er katten wonen en hoe?

Een hond blaft meestal wel, maar een kattenmiauwtje hoor je niet altijd. Voor de honden….betalen wij slechts voor de eerste de hondenbelasting, de tweede nooit aangegeven. Nou woon ik vlakbij een natuurgebied waar de hondjes lekker kunnen rennen en aangezien er Galloway-runderen loslopen vallen die hondendrollen ook niet meer op ;)

Eigenlijk de enige overlast die mijn honden veroorzaken is lawaai-overlast vanwege t feit dat t beide ontzettende helden ( kuch ) zijn, dus als er maar iets anders dan anders is moet er even flink geblaft worden.

Groet, Moira & Vees

• Channah

Als we toch de puntjes op de i zetten: Jij irriteert je niet aan, maar jij ERGERT je aan de kat die jouw koi geconsumeerd heeft. Als je het woord irriteren wilt gebruiken zou de zin moeten luiden: Het irriteert mij dat die kat…. etc.

• Sandy

Dat zeg ik……

:D

Klinkt dubbel hier