Irritatie

• smurfke

Dat hebben we in de buurt dan goed opgelost.

Mijn kat schijt in de tuin van de buren, en de buurkat in de mijne. :)

Ik vind dat ze maar eens overlastbelasting moeten gaan heffen op bladblazers, (vooral die) en electrieke waterreinigers (hoe heten die dingen) waar je de voegen mee uit de tegels spuit, verhakselaars voor helemaal 1 te snoeien struikje, en meer van dat soort …. ..handige….. vaderdagkadodingen.

Wat een pokkeherrie maken sommige mannen met hun speeltjes. Want als ze eenmaal zo,n apparaat in hun handen hebben, dan is dat ook meteen voor een paar uur natuurlijk.

(:D

• serine

dan ben jij de grootste zeikstraal…:D

• paul

bij een zeikstraal hebben we het niet over irritatie, maar irrigatie ;)

• Sandy

Hondenpoep probleem is hier minimaal. Omdat (eerlijk is eerlijk) er hier wel degelijk goed gecontroleerd wordt. hond uitlaten zonder plastic zakje bij hebben, is een bekeuring.

Ik ben wel met je eens Serine dat het bezopen is dat er mensen betaald moeten controleren omdat er gewoon echt asociale hondenbezitters zijn. En dat is een hard gelach voor hondenbezitters die wel netjes opruimen.

San

• paul

ik heb nooit gezegd tegen de hondenbelastingdienst, dat ik geen hond heb. >:D<

• serine

:D

• Sandy

Eigenlijk kun je jezelf niet irriteren aan hondenbelasting wel of niet…

Je kunt jezelf er hooguit aan ergeren….

als we toch moeilijk gaan doen met woorden en afwijken………………………….:P

• serine

ik irriteer of erger mij daar niet aan….ik ben gewoon in een vrije gemeente gaan wonen…probleem opgelost weg ergenis :D

• serine

ik ook niet….want wij hebben hier geen controleurs en geen honden belasting>:D<

• Sandy

;)

Eigenlijk was het niet tegen jou