wat zou je doen met 27,5 miljoen.....?

• Sandy

NAh, bij mijn kinderen werkt het wel zo. Sterker, een spel wat ze zelf gekocht hebben, lenen ze niet eens uit.

En wat je zegt dat je er vooral goed mee moet doen. Mee eens. Gaf ik eerder al aan, ik ben geen engel, ga dan zeker geld gewoon opmaken, verbrassen. Geld maakt niet gelukkig, maar kan wel gelukkiger maken…absoluut. De kans is te klein om daadwerkelijk wat te winnen..maar anders->Zou ik meer dan graag een flink bedrag willen winnen hoor.

San

• serine

waarom is mijn reactie weg?

• Bern@dette

Zover ik weet hebben wij niets weggehaald , groet Bernadette

• Patricia

Heb alles na gekeken maar zie ook niet dat er en bericht niet bij staat

gr Tries

• Dikkertje Dap

In navolging op de bak geld heb ik mijzelf vandaag dus lid gemaakt van een goed doel. En nee, ik heb het niet breed. Ik ben lid geworden van de Dierenbescherming.

Ik wilde het iedere keer al doen en zoals zo vaak zeg je dingen die je vervolgens weer naar achteren verplaatst. Vanmiddag bij mijn vriend op de bank, en allebei afzonderlijk onszelf lid gemaakt.

En het voelt heerlijk. Als iets mij aan het hart gaat zijn het dieren. Tuurlijk, ik weet nog veel meer op te noemen, maar daar heb ik dus helaas het geld niet voor. De keuze is gemaakt. Ik hoop dat er met mijn bijdrage een steentje wordt geleverd aan het voorkomen van dierenleed.

DD

• Dikkertje Dap

Ik mag het hopen. In Amerika heb je speciale dierenpolitie, volg dat veelal op Animal Planet, wordt tijd dat ze dat hier ook is in het leven gaan roepen.

En hoe graag ik het ook zou willen om vrijwilliger te worden, ik kan NIET met dierenleed omgaan. Ik neem dat mee naar huis, lig er wakker van en noem maar op.

Daarom op deze manier mijn steun…..

Liefs DD

• Channah

Hoi DD,

Goed van jou en je vriend dat jullie lid zijn geworden van de Dierenbescherming. Ook de Dierenbescherming heeft een vorm van dierenpolitie, de LID, Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming. Je zul er wel over lezen in het ledenblaadje dat je nu gaat ontvangen. Helaas wordt de Dierenbescherming niet gesubsidieerd, en is dus afhankelijk van leden en donateurs. Hoe meer mensen lid worden of donateren, hoe meer de LID kan doen.

Enne…. je hoeft niet alles. Dus als jij het niet aan kan om vrijwilliger te worden, dan moet je dat niet doen. Geen enkel dier heeft er baat bij dat jij wakker ligt van dierenleed. Jij doet het op jouw manier, door deze organisatie te steunen, en dat is prima!

Groeten van Channah

• serine

over die tent…en die koffie?

• serine

laat maar…doe mij maar een brilletje…

heb het alweer gevonden…:P