wat zou je doen met 27,5 miljoen.....?

• paul

pfffffff, de jackpot in de staatsloterij is 27,5 miljoen.

waarom geen 27 personen een miljoen, dan maak je er meer mensen `gelukkig` mee.

en met een miljoen ben ik eigenlijk ook wel tevreden.

Wat zouden jullie doen met zoveel geld ?

• Dikkertje Dap

Waarom zoveel ellende en honger in de wereld terwijl er hier zoveel te vergeven valt. Ik doe niet mee aan de staatsloterij. Geef dat geld maar aan derde wereld landen. En maar klagen dat er te weinig is.

Als ik de loterij zou winnen, zou het grootste gedeelte naar anderen gaan die het veel minder hebben dan ik.

DD

• Channah

Ik ben al gelukkig. Doe derhalve dus niet mee aan loterijen, ook niet als ze pretenderen met het geld goede doelen te ondersteunen. Mijn bijdrage aan goede doelen gaat gewoon naar de goede doelen zelf, zonder dat er een percentage voor loterijen vanaf gaat,

• iso

Ten eerste ons huwelijk omzetten in een huwelijk zonder gemeenschap van goederen.

Wij houden er dus elk een heel ander idee erop na wat we ermee zouden gaan doen :D

Ik vind ook dat het teveel is voor een mens alleen en zou dus ook een groot deel ervan aan goede doelen besteden.

Ben er tevens ook een voorstander van om dusdanige grote prijzen onder te verdelen in kleinere.

Iso

• Moira

Nou ik weet wel het een en ander wat nog op mijn verlanglijstje staat. Maar goed, zelfs dan zou ik nog een boel overhouden.

Aangezien ik geen lot koop, zal ik het ook niet gaan winnen, dus blijft mijn verlanglijstje voorlopig nog intact ;)

Groet, Moira

• Sandy

Een opvang centrum beginnen in ene natuurgebied slachtoffers loverboys etc.

San

• petracs

Waarom zou je dat speciaal in een natuurgebied willen doen Sandy?

• Sandy

Ver van alle prikkels. Iig geval buiten, en zonder auto echt van de buitenwereld afgesloten zijn.

San

• Patricia

Rust, Natuur, Basis..

Zwaar, maar zeker iets goeds.

Zou meerdere aan moeten denken.

Patricia

• Channah

O ja, daar léér je van……. Niet dus!

Wat een onzin!