wat zou je doen met 27,5 miljoen.....?

• Sandy

Nou Channah, ik geloof je niet, en zeg zelfs dat je liegt. Clienten belangen behartiging kan ook in een bejaardecentrum ervoor zorgen dat de ouderen hun zegje kunnen doen als de keuken niet deugt…:D

Daar hebben loverboy-slachtoffers geen zak aan. Dus nogmaals, hier heb jij GEEN verstand van…dan had je niet zo dom gezeverd, en mijn antwoord van 9.30 inhoudelijk gelezen. Maar dat zal je zuidwester wel te boven gaan!

Het is geen kleine meisjesdroom, vroeger droomde ik ervan om de wereld rond te gaan met een circus. Zou ik nog wel willen…maar dan met verwaarloosde kinderen….of loverboy slachtoffers…..

• decency

Ieder kind wat je kunt redden, is er één. Ik doe nooit mee aan loterijen dus ik hoef niet te dromen. Goeie gezondheid en een goed leven is niet te koop. Zolang we dat nog hebben heb ik niets te klagen ;)

• Bern@dette

Zeker wel …..

Slachtoffers van loverboys zijn totaal gehersenspoeld .

Zolang zij nog met elkaar in contakt kunnen komen zal de loverboy haar telkens proberen te benaderen en zijn inverstering niet snel los laten .

Het meisje zal weer in de verhalen intrappen en voor stag gaan .

Overigens heb ik moeite met de naam loverboys er zijn immers ook genoeg verhalen bekend van lovergirls , groetjes Bernadette

• Bern@dette

Zullen we persoonlijke meningen over elkaar maar voor ons zelf houden ???????….

En proberen de regels van Startpagina te hanteren . Anders zien wij ons weer genoodzaakt om een discussie te sluiten .

groetjes moderators

• serine

zo is ieder weer anders…ik kom uit een kermis/circus famillie en als er iets is wat ik niet wil is dat reizen…:D

• wana

maarre……………………..

wat dus te doen met zoveel miljoen….

Allereerst is de belasting natuurlijk aan de beurt..

dan mn ouders,schoonouders en naasten die gun ik ook wel n aardig centje..

een groot feest.

mn rijbewijs in n rap tempo.

mn huis opknappen en de tuin, allemaal LATEN doen natuurlijk.

ergens in het buitenland een appartementje huren/kopen.

De juiste,mooiste hulpmiddelen en de mooiste rolstoel die ik wil.

Een prachtig atelier met alles erop en erin laten bouwen.

Op vakantie gaan,stevig. echt een aantal maanden weg (gewoon alleen met n bankpas en paspoort op zak)

Dan iets goeds,zag gister ‘puppy’s behind bars' bij oprah,zoiets opzetten in nederland.

Investeren in microkredieten voor vrouwen,dat werkt als de beste.

..en om vervolgens dan net zo gelukkig te blijven als ik nu al ben dat lijkt me de zwaarste opgave, als alles gedaan is en met al die mensen en spullen om je heen wat aan je trekt.

dus..nee, ik doe nog steeds niet mee.

het lijkt me leuker 27 gezinnen blij te maken met n miljoen.

• Sandy

Yep klopt, werken vaak via internet. En dan nog de “suikeroom” die het vaak voorzien heeft op puber jongens die het thuis niet makkelijk hebben. “Ome Jan op de hoek” die vaker jongens opvangt, goeie man…die “Ome Jan”.

Niet zelden dat de jongeren die opgevangen werden door zo'n man, jaren later in therapie moeten. Seksueel misbruik…nou ja misbruik..ik kreeg er toch een scooter voor? en dure schoenen…..en…ik heb lichamelijk gereageerd…eigen schuld dus???

Allemaal dingen die het menselijk brein opschudden, goed of slecht. Daar los van komen heeft tijd, en vooral ruimte nodig.

San

• Sandy

Nah…ik heb die advertentie toen geplaatst….

Kun jij mij niet helpen aan een circustent?????

Maak ik onder de tour een koffiepitstop bij jou…..:D

• Sandy

Ik doe ook niet mee met loterijen. Hooguit een loterij van een kind die loten voor zijn of haar (sport) club verkoopt. Maar daar kun je geen prijzen asl 27.5 miljoen mee winnen. Ik vind het ook erg veel geld, en snap (ik las het eerder) ook niet dat er een prijs is zo groot, 27 keer een miljoen uitdelen maakt meer blije mensen….

Maar de vraag was wat ermee te doen. Ik zou het niet alleen opmaken aan “goede dingen” hoor. Ben geen engel, ik zou zeker ook geld “verbrassen” feest vieren, dure kleren kopen etc…, niet te lang niet teveel, zou saai worden.

Zelf ben ik boven mijn gezondheid erg blij met mijn vrijheid. Beter wat minder, verkouden als vrouw zijnde in Nederland, dan gezond rijk en besneden in Irak onder een Burqa moeten lopen…..

San

• Sandy

Hey…..je vergeet een aangepaste auto! (best handig bij een rijbewijs)

Weet je Wana..eigenlijk vind ik het heel erg jammer dat in een land als Nederland hulpmiddelen en de “betere/mooiere” rolstoelen op een verlanglijstje staan als je een grote onhaalbare prijs zou winnen.

Zulke dingen moeten gewoon goed geregeld zijn. Maar gelukkig, je zegt het zelf, je bent gelukkig, gelukkig maar…..

……..;)