Een vakantietje in de natuur, en alles komt goed? Laat me niet lachen……
Jij snapt het!
Het is geen vakantie, en niet alleen om geen prikkels te krijgen. Meiden zijn verslaafd aan hun belager. Ze moeten er letterlijk en figuurlijk van afkicken. Dat lukt niet als je belager 50 kilometer verderop zit. Nu wordt er nog gekozen om een meisje gesloten te zetten. Dus kort door de bocht->Meisje is slachtoffer, loverboy dader, dader is moeilijk vast te stellen, dus gaat vrij uit, meisje gaat naar jeugdgevangenis…wachten op behandeling….welke behandeling? Het enige wat er nu gedaan kan worden, mede door geld tekort, is opsluiten, en hopen dat ze een “klik”maken. Ook zijn er trajecten in Afrika, meiden die daar de handen uit de mouwen gaan steken. Een klein percentage komt niet eens meer terug, vinden dat ze daar nodig zijn. Maar die trajecten kosten geld. Heel veel geld, want alleen met een hut in Afrika ben je er nog niet. Begeleiding, niet alleen voor het meisje, het hele gezin moet betrokken worden, vertrouwen opbouwen, zelfrespect terug winnen, inzicht krijgen, gevolgen leren overzien….
Of ze allemaal gered worden? Nee natuurlijk niet. Maar wel een aantal, iig meer dan dat er nu “gered” worden. En nogmaals, tis geen “vakantie”….beetje dom van mensen als ze dat denken..maar het zegt veel meer over hen dan over mij;-)
Tis een hele weg, en helaas een hele dure weg. Dus mocht ik zoveel geld winnen..ja hoor, dan ga ik opzoek naar een locatie, samen met nog wat mensen.
Jawel hoor Channah..
Ik ben alleen niet zo triestig als jij bent en persoonlijk op mensen gaat vitten. Hier heb jij gewoon geen verstand van. Duidelijk. Of dacht je dat dit een verzinsel is. Werk jij met die meiden? Geef jij preventie lessen? Werk je met jongeren? Werk je met daders? Doe jij straathoekwerk? Er is onderzoek gedaan Channah…het werkt!
Heb jij ff pech, en daarmee zet jezelf vreselijk voor aap nu, er zijn onderzoeken gedaan die uitwijzen die het werkt. De gemiddelde ouder hier op het bord heeft vast wel eens zo'n programma gezien, en moeten toegeven..verek…dat werkt beter als de kinderpsych bij Mediant!
Dag poezemadam
Van het lezen van domme kreten zoals jij die - over welk onderwerp¨dan ook, en niet gehinderd door enige kennis - op dit prikbord neerpleurt word ik inderdaad triest. Wat mijn kennis over welziin van mensen, en niet alleen slachtoffers van loverboys, betreft: ik werk bijna fulltime in de cliëntenbelangenbehartiging. Als je ook maar enigszins weet wat dat inhoudt dan weet je dat ik niet uit mijn nekharen klets als ik jouw kleine meisjesdroom bekritiseer.
Maar ik laat het hierbij. Met jou valt niet te discussiëren. Het enige wat je wilt is gelijk hebben, ook als je totaal geen verstand van het onderwerp hebt. Zielig, als je je dagen zo door moet brengen,
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?