Bijna honderd kinderen slachtoffer zwemleraar

• Sandy

Iemand al aan hun kind zijn foto laten zien? Kijk schat, zo ziet een kinderlokker eruit. Nee, ik zou nooit zomaar een foto laten zien, maar weerbaar maken is niet verkeerd, deze man is echt fout, dus zijn harses als voorbeeld.

Kinderen moeten leren dat niet iedereen te vertrouwen is. Ook gehandicapte kineren. Dit is ene vuil machtspeletje. Wat hij zei over “betrapt willen worden” wat ik later vernam…daar komt hij bij bij MIJ niet vanaf. Dat zeggen jonge meiden ook als ze gepakt worden met diefstal “Ik wilde gepakt worden, dan zou het een keertje ophouden” …gelul…als ze niet gepakt waren was het gewoon door gegaan. Als deze man niet gepakt zou zijn, zou die gewoon nog jaren door zijn gegaan. Castratie zou niet helpen, dit soort zijn vaak uit op macht.

Ik heb het vreselijk met de kinderen en hun ouders te doen…..:-(

San

• Sandy

PS. Die foto als voorbeeld, laat kinderen duidelijk zien dat ze er best aardig en lief uit kunnen zien…

• iso

Schiet niet op, behalve dat de gemeenschap ook nog eens voor de opeatiekosten op moet draaien.:(

Doorgaans huizen - ook dit soort smerige - fantasieën in de hersenen.

Het is de geest die het lichaam aanstuwt en kan het niet meer op de ene manier dan vinden ze wel een andere.

Bij verkrachting b.v. is het niet het sexuele aspect dat de belangrijkste bevrediging geeft maar het geweld dat daarbij gepaard gaat.

Dan maar kop eraf ? ;)

Iso

• Douce.

Het is in het algemeen inderdaad de behoefte aan macht. Vreselijk.

Douce

• Sandy

Weet je Iso, als dit soort operaties daadwerkelijk zouden helpen….

..dan wil ik daar best aan mee betalen. Maar goed…..de hang naar macht zal daar niet mee weggaan….

“Kupke deraf, en vier vingers omhoog”.

getver moeten we nou met soort gasten aan?????????

San

• Agnes

Hoe iedereen het ook wendt of keert:

Deze dingen gebeuren al eeuwen lang.

Het grote verschil met nu is

:

we hebben supersnel internet, digitale foto/video camera's, meerdere pc's.

De digitale wereld houdt (bijna) niets meer geheim.

Vroeger werd het verzwegen, onder het tapijt geveegd,zeg er niks over want dan komt er ruzie in de familie,niet over praten.

Later kregen de slachtoffers er alsnog last van.

Nu staat het binnen een paar minuten op internet, hoe dan ook.

En jonge kinderen zijn tegenwoordig “wijzer” dan wij vroeger waren.

• Sandy

Sorry, maar wat heeft dat te doen met dit? Klopt, gebeurt ook al honderden jaren. Misbruik etc. gelukkig is er nu de media, en dat laat zien dat het gebeurt. We hoeven onze monden niet meer dicht te houden, dader is dader, en geen slachtoffer wat beschermt moet worden.

Het gaat hier om een groep gehandicapte kinderen., dus over DIE wijsheid kunnen we denk ik niet spreken.

• desiree2

jeetje agnes wat kunnen we met dit schrijven van jou, ook al bestaat iets honderden jaren daarmee is het nog niet goed te keuren, juist nu in deze moderne tijd waarbij alles zo snel op het internet is vind ik het juist goed en last but not least hoe sneller gepakt hoe eerder gestraft al zal dat niet veel helpen maar zijn ze wel uit de samenleving verwijderd, iets wat ik een MUST vind.

• Agnes

Ik lees her en der dat de berichtgeving “over the top” is.

Dàt bedoelde ik ermee te zeggen.

Het is nu eenmaal zo, dat internet supersnel is, dus ook de berichtgeving.

Of men het wil weten of niet: het is bijna direkt bekend dat er een verdachte is.

En wat er gebeurd zou zijn, zou zonder meer walgelijk zijn.

Ik moet me nu voorzichtig uitdrukken, want hij is tenslotte nog een verdachte.

Terwijl deze verdachte 4 pc's met aparte? foto's van kinderen heeft.

Om van de rest nog maar niet te spreken.

Hij is nog steeds een verdachte….bah bah bah.

Voor mij is hij…nee , dat mag ik dus niet zeggen:(

• Sandy

Nee pas op. Want straks heb jij het nog gedaan…..

….ik word soms ook best moe van die eeuwige bescherming en tolerantie die er wettelijk bij komt kijken hoor…

…ik heb nou eenmaal niet altijd justitie nodig om een oordeel te velgen.

…soms is een ochtend journaal met walgelijk nieuws genoeg!

………………….., maar dat zal wel aan “ons” liggen:(