Bijna honderd kinderen slachtoffer zwemleraar

• Hyperactief A-P

Ik dacht echt dat de dader de schuldige was :( Aldus: Bern@dette.

Niet selectief lezen Bern@dette, daarnaast hebben we het hier nog over een verdachte… Groetjes v Hyperactief A-P.

• Bern@dette

Hoe ik de berichtgeving lees Hyperactief is niet aan jou omdat te bepalen en hoe ik daarop reageer is ook niet aan jou …. . Er is nog steeds vrijheid van meningsuiting in dit land .

Jij spreekt erover dat hij nog steeds een verdachte is omdat er nog kennelijk niks bewezen is .

Naast het justitielle onderzoek is er ook nog een groot maatschappelijk belang wat kennelijk in deze rechtsstaat nu de boventoon voert .

De mogelijke “verdachte ” krijgt zolang mogelijk voorarrest ….

http://www.nu.nl/algemeen/2024019/zwemleraar-ontuchtzaak-langer-vast.html groetjes van Bernadette

• Dikkertje Dap

Klopt bernadette, zoals in de wetgeving staat omschreven als 1 van de gronden voor het langer houden van een verdachte is dat de rechtsorde ernstig door het feit is geschokt is.

(ik zeg expres 1 van DE gronden, niet als grond op zichzelf).

Lijkt me in dit geval meer dan duidelijk dat dit aan de hand is.

DD

• Dikkertje Dap

Ondanks dat er geen sprake is van penetratie ken ik nog legio mogelijkheden van misbruik (helaas). Want een vinger of een voorwerp oid is ook verkrachting. Zeg niet dat dit gebeurt is, wil zeker niet op dingen vooruitlopen die niet aan de orde zijn.

Echter foto's van kinderen in "pikante' posities….. kinderen zullen nooit uit zichzelf zo'n houding aannemen danwel vrijwillig in een houding gaan liggen waarop lichaamsdelen te zien zijn die niet voor een ander bestemd zijn.

En inderdaad, door dit soort excessen verpest je het voor anderen. Helaas is dat met alles zo. Er hoeft maar 1 iemand of een groep iets te doen en je verpest het voor een heleboel anderen. Wat ook wel een beetje logisch is Hyper…..

DD

• Hyperactief A-P

Hoe ik de berichtgeving lees Hyperactief is niet aan jou omdat te bepalen en hoe ik daarop reageer is ook niet aan jou …. . Er is nog steeds vrijheid van meningsuiting in dit land . Aldus: Bern@dette.

Klopt Bern@dette, ik was even vergeten dat jij jou vrijheids van meningsuiting boven die van in dit geval mij stelde. Maar ik had het niet over de vrijheids van meningsuiting, maar over hoe het recht in elkaar steekt, en jij sprak voor je beurd over dader, terwijl het over een verdachte gaat, dat is nog altijd aan een rechter, ook al zijn die uitspraken niet heilig beide kanten op, daar sta jij met deze rechtspraak niet boven, ongeacht jou mening. Al die meningen van Wilders denken ook de wijsheid in pacht te hebben…

Jij spreekt erover dat hij nog steeds een verdachte is omdat er nog kennelijk niks bewezen is . Aldus: Bern@dette.

Kennelijk? Dat is een feit, en als je dat ontkend dan begrijp je echt niets van ons recht. En nee, ik zeg daarmee niet dat ik het ermee eens ben, maar blijf bij de feiten, en niet wat iederee burger er zelf bij invuld.

Naast het justitielle onderzoek is er ook nog een groot maatschappelijk belang wat kennelijk in deze rechtsstaat nu de boventoon voert . Aldus: Bern@dette.

Ha, ha, ha, ik zou eigenlijk moeten huilen i.p.v. lachen. Ga jij dat de slachtoffers c.q. nabestaanden van de Schiedammer Parkmoord/ Puttense moord en verkrachtingszaak/ Goudse moord en verkrachtingszaak/ Zaansche paskamermoord etc. maar vertellen, dat het in hun belang was dat er in ieder geval iemand zat, het maakt niet uit wie. Je moet je schamen… Ik zeg niet dat deze man onschuldig is, maar ben door schade en schande wat genuanceerder dan de meeste emotionele reaguurders, en dat mag toch ook? Of is het nu opeens iets anders dan vrijheid van meningsuiting… Groetjes v Hyperactief A-P.

• Hyperactief A-P

Klopt bernadette, zoals in de wetgeving staat omschreven als 1 van de gronden voor het langer houden van een verdachte is dat de rechtsorde ernstig door het feit is geschokt is.

(ik zeg expres 1 van DE gronden, niet als grond op zichzelf).

Lijkt me in dit geval meer dan duidelijk dat dit aan de hand is.

DD Aldus: Dikkertje Dap.

Werk of werkte jij ook niet bij de politie Dikkertje Dap? Zo ja, dan mogen ze van mij flink de bezem door het instituut politie halen. Waarom? Omdat jij zou moeten weten dat er niet op mediaberichten afgegaan kan worden. Doe je dat wel, dan hoor je daar niet thuis. Want alleen echte daders behoren vast te zitten, en niet mensen op vermoedens, of omdat jij dat denkt. Zie voor de rest mijn posting van 18/06/2009 01:11 aan Bern@dette. Er zijn door deze achterlijke blunders, meer slachtoffers gevallen. Ga jij dat maar even uitleggen, het leek mij dat ik de verdachte opgesloten had, u heeft gewoon pech mevrouw, u werd verkracht omdat u op de verkeerde tijd op de verkeerde plek was… Sorry hoor, maar van professionals verwacht ik wel ff meer dan emotioneel blunderen. Emotioneel is irrationeel, en alleen rationeel gedrag behoord thuis bij professionals. Ik neem het jou dus kwalijker als de gemiddelde burger die het met te vaak met media s.h.i.t. moet doen… Groetjes v Hyperactief A-P.

• Hyperactief A-P

Hetgeen je in deze posting schrijft klopt Dikkertje Dap, maar we hebben nu zoveel commerciele media die allemaal nieuws willen brengen, en het met de zuiverheid niet zo nauw nemen. En ja, ik als manusje van alles weet waar ik over praat. Heb zelf bij de opkomst van RTL 4 journalisten aangestuurd. Nou en dat wil je niet weten wat daar gebeurd, maar ik ken ook agenten, waar ik bij heb gestaan, en die eerlijk toegeven, van ik weet niet hoe dit in de krant komt, maar voorlopig staat het er wel in, en is er geen weg meer terug, ook al blijkt anders. Ik vindt dat buitengewoon verwerpelijk/ schadelijk, en het leidt bewezen tot meer ellende. Oftewel, de maatschappij ben jij, zedenzaken in het algemeen, worden de meeste fouten gemaakt. Helaas leidt dat tot onterechte veroordelingen c.q. opsluitingen. Maar ook het omgekeerde, net zo kwalijk, dat namelijk van echte daders niets bewezen wordt. Maar nogmaals, als jij de institutie politie een goede naam wilt bezorgen, onthoud je dan van zaken waarvan je geen zak weet. En om even in Bern@dette haar woorden te spreken, vrijheid van meningsuiting mag, maar wees dan ook niet verwonderd of verbolgen, van geweld van mensen die je bijvoorbeeld zelf onterecht kapot gemaakt heb. Gewoon een kwestie van gezond verstand, wat helaas bij velen ontbreekt, als ik meteen de reacties lees… Groetjes v Hyperactief A-P.

• serine

formeel is hij verdachtte

maar aannemelijk is dat de foto's niet uit zichzelf op die computer zijn komen lopen ..:D

maar goed dat moet ie maar uitleggen aan de poltitie..;)

• Hyperactief A-P

Klopt helemaal serine, hij heeft de schijn flink tegen als het bewijs wat ze gevonden heb klopt. En ik heb er ook geen moeite mee, dat zo'n iemand hard aangepakt gaat worden. Weerloze gehandicapten, bah… Groetjes v Hyperactief A-P.

• charlene

Je zou die vent toch aan de hoogste boom hangen.Wat bezielt zulke mensen toch .Het is gewoon en smeerpijp.Flink afstraffen en nooit meer een baan met kinderen geven.je zal tcoh het slachtoffer van zo,n veizerik zijn en dan gerbuikt die nog zwakke knindertjes de hond.Ik heb er geen woorden voor en wens de ouders sterkte en dat het recht een keer goed mag zegevieren hier want wat ze voor straf krijgen zakt mijn broek vanaf.Beter is opsluiten en nooit meer nar buiten laten gaan ouwe gek.