Bijna honderd kinderen slachtoffer zwemleraar

• Patricia

Tienduizenden afbeeldingen van meisjes tussen de zes en zestien jaar zaten op vijf computers, harde schijven, camera's en geheugenkaarten.

Wat voor een straf (als hij dus schuldig bevonden wordt dit even voor de duidelijkheid, want ja hij is nog verdachte)

Zou deze daden nou rechtvaarden?

In mijn ogen geen enkele, en toch zal zo iemand gestraft moeten worden………???

• greet

het is te gek voor woorden echt verschrikkelijk.

deze man mag echt nooit meer vrij komen dit is echt niet normaal.

ik vind eerlijk gezegd iemand die aan kinderen zit levenslang hebben die kinderen nu ook.

groetjes greet

• Bern@dette

Verschrikkelijk geen woorden voor ….

Zijn straf wat er uit gaat komen weet ik niet .

Maar een ding weet ik wel . Het is een ongeschreven wet in het gevangenisleven dat je niet aan kinderen moet zitten zodra dat bekend wordt ……….groetjes Bernadet

• Dikkertje Dap

topje van een ijsberg :(

• Patricia

Over het algemeen wel Bernadette…….

Misschien toch ieder krijgt ooit wat men verdient?!

• iso

Ik denk dat het op deze manier veel vaker gebeurd dan we denken, weten of merken.

Vaak hebben kinderen het zelf ook niet in de gaten, denk alleen nog maar aan volwassenen die een kind helpen bij naar het toilet gaan en daar ge(mis)bruik van maken.

Ik kan mij nog herinneren dat ik als kind eens hoorde dat de oppasser van de speeltuin hier op betrapt was.

De helpende hand bieden en spelenderwijs een kind betasten of strelen.

De grootvader van een van mijn vriendinnetjes had de gewoonte om kinderen op schoot te nemen, veel kinderen vonden hem erg aardig en vooral gul, totdat een kind vertelde dat die opa zo lief was en de ouders doorvroegen.

Die opa is ter verantwoording geroepen, de kinderen zijn nooit ingelicht wat er gebeurd was omdat het op dat moment voor henzelf ook onschuldig leek.

Was er de nadruk opgelegd dan waren ze misschien met schuld-of angstgevoelens opgegroeid.

Natuurlijk zijn deze daden niet te rechtvaardigen of te verontschuldigen maar ze zijn van alle tijden.

De manier waarop momenteel dit soort dingen behandelt of in de openbaarheid worden gebracht staat me wel tegen en ik ben bang dat dit het voor de kinderen alleen maar erger maakt, met de nadruk op dit laatste.

Zij zullen zich alleen nog maar angstiger of onzekerder gaan voelen.

Voor de goede orde, ik bedoel dus geen verkrachting en die oude viezerik mogen ze van mij opsluiten

Iso

• greet

ja, ik ben bang dat het ook meer gebeurd dan we denken.

je zou er toch bang van worden en ik ben aan de ene kant blij dat ik geen kleine kinderen heb.

al die dingen die je hoort dat maakt me angstig en kinderen kunnen bijna geen kind meer zijn moeten voordurend op hun hoede zijn voor de grote boze wereld.

wat bezielt iemand om zo te kicken op kleine kinderen en jonge meisjes.

natuurlijk zijn er ook die jongetjes erg aantrekkelijk vinden en je gaat zelf ook met andere ogen kijken als iemand tegen kinderen aanhalig is dan ben je gewoon op je hoede aan de ene kant goed maar ook misschien niet.

die vent mogen ze van mijn castreren en nooit meer vrij laten ik walg van die man.

groetjes greet

• Hyperactief A-P

Een goede reactie iso, één van de weinigen die op emotie gebaseerd is. Ik denk hetzelfde, namelijk dat dit soort berichtgeving, en ook het hele hulpverleningscircuit er omheen, uiteindelijk nog schadelijker zal zijn. Ik hoor van steeds meer organisaties, dat men steeds moeilijker aan vrijwilligers voor bijvoorbeeld scouting o.i.d. kan komen. Omdat veel mensen hun spontaniteit al verloren gaat om nog iets met kinderen te ondernemen, zonder al met een scheef oog aangekeken te worden, door dit soort excessen. Mensen die alles aan lopen te dikken, en dit soort massamedia berichten wat massahysterie teweeg brengt, zal uiteindelijk de maatschappij verder verharden. En dat laatste vindt ik ronduit triest… Ik ben het er overigens zonder meer mee eens, dat kindermisbruik hard aangepakt moet worden. Maar vanmorgen hoor ik op de TV dat er waarschijnlijk geen sprake is geweest van penetratie. En toch lopen er hier al mensen met castratie te veroordelen, terwijl het onderzoek nog in volle gang is, zulke mensen vindt ik voor een leefbare maatschappij ook gevaarlijk… Groetjes v Hyperactief A-P.

• ¥ Lotje ­­¥

verschrikkelijk toen ik het las en hoorde . De rillingen gingen over m,n lijf . En te weten dat ik zelf in een zwembad werkt . En dat rare piloten rond lopen op de wereld . Iedere keer duikt er wel iets op . Waar dan ook..

Groet, Lotje . Die er geen woorden voor heeft . Op sluiten en nooit meer los , maar na enekele jaren lopen ze toch weer rond . En kunnen ze weer hun gang gaan . getver zeg………….. Wat een land dan . Geef ze levenslang.

Groet, Lotje

http://13221.freegoodies.nl/?cc=1

• Bern@dette

Ik dacht echt dat de dader de schuldige was :( groetjes Bernadette