Gaat niet werken, het is juist als ik stil zit. En dat is dus 's avonds voor de tv.
Je hebt gelijk Marjorie. Afleiding zoeken! Echter de dingen die jij opnoemt zijn funest voor nagelbijters. In de tuin werken, oeps daar zit weer een hapertje, vuil onder de nagels, weghalen, bah lukt niet dan maar afkluiven.
Met je handen in het sop, verdorie daar worden de nagels zacht van, je maakt schoon, haalt uit naar bijv een keukenkastje en je pas gekweekte nageltje is weg gevolg; weg het gekweekte randje. En daar gaan we weer, afkluiven dan maar.
Want in de praktijk van de nagelbijter is dan alles verloren, klinkt raar, maar zo is het nu eenmaal. Ik ben nu even gestopt, probeer alles te vermijden waardoor er ook maar iets kan scheuren, zacht wordt of noem maar op. Kan me voorstellen dat het onbegrijpelijk klinkt, dat is het ook!, maar helaas de realiteit. Stomme verslaving (zucht)!!!!!!
DD
Mijn vriendin kluifde al jaren, tot ze het advies kreeg een elastiek met paperclip en kraaltjes in haar zak te doen. Als ze de neiging had te kluiven, pakte ze dat “ding”om daar aan te frummelen. Elke dag een blaadje gelatine in haar thee maakte haar nagels weer hard.
Ik vind het er ook erg lelijk uitzien, afgekloofde nagels. Zelf bijt ik niet. Een acryl laagje kan, maar als vrouwen met van die witte kalknagels lopen vind ik het neppe eraf druipen…ook niet mooi dus (maar dat is persoonlijke smaak). Daarbij is acryl erg slecht voor je natuurlijke nagelbed. Het wordt dun broos en geel. En ook al kan het best hip staan acryl nagels….op je oude dag vind ik het helemaal niks…maar gele dunne nagels zie ik dan ook niet zitten…..
San
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?