Joepie, hardstikke goed van je
Sorry dat ik niet gereageerd heb.. ben een paar dagen druk geweest vandaar.
Kijk dat niet iedereen van Acryl nagels houdt.. tja kan ik ook niets aan doen en de lengte is ook voor ieder bepalend..
voor mij zijn ze nu ook iets te lang maar kan er gewoon nog mee werken.
Dat je nagels er geel van worden heb ik nog nooit gehoord en is echt een fabeltje.. ik kan het weten want als mijn nagels er af gevijld worden tijdens een nabehandeling zijn ze het zelfde als ze waren.
En doorvijlen op de natuurlijke nagel ??? sorry dan ben je toch echt bij een verkeerde nagelstyliste geweest want dit is dus echt taboe !!
er word puur op de natuurlijke nagel gevijld om de het laagje vet wat er normaal op zit te verwijderen zodat de acryl beter hecht.
Mocht er nog iemand meer interesse of vragen hebben mail me ik antwoord overal op (ben zelf een startende nagelstyliste)
groetjes,
Alessandra
Joehoe!!!!!
Ik ook nog steeds schadevrij. Joepie de Poepie. De Herome nagelverharder staat naast me en een vijl zit in mijn tas…..
Het begint er serieus echt op te lijken zo langzamerhand hoor!!!!!!
Het toont al stukken beter dan anderhalve week geleden en kon van het weekend een prijskaartje van een boek krabben hihihi, een hele overwinning.
Ik hoop zo het vol te houden, daarom de vijl in de aanslag, het minste geringste hapertje moet niet tussen de tandjes verdwijnen. Klasse Decency….. waar tandenstokers al niet goed voor zijn.
X DD
ahahahhah ja die tanden stokers die werken echt heel goed. Ik had zelf nog een nagelverharder liggen maar ik vind dat grij zo stinken blegh. Van de week mezelf maar verwennen met een nieuw potje maar er zit in elk geval wat versteviger op.
Ik had zaterdag nog even snel een foto gemaakt met m'n mobiel, durfde hem niet als achtergrond in het schermpje te zetten maar ik moet je zeggen dat ik super blij ben met de kleine millimeter witte randjes (waar zo af en toe een gore smeerboel onder zit)!
We gaan ervoor, en pas op met krabben als je jeuk hebt!
En op m'n eigen bordje word ik ook in de gaten gehouden…. dus ik moet nu wel op blijven letten. Op naar de paas-eitjes !!!!!
Wat je dicht maakt met onnatuurlijk materiaal zal de natuur onder te lijden hebben. Dat leren nagelstylistes zelfs bij de cursus die ze volgen. Het advies van de manicure / nagelstyliste waar ik nu kom is ook om het niet te doen. Mijn natuurlijke nagels zullen er namelijk absoluut niet mooier op worden.
Zo zou ene goede kapster ook tegen klanten moeten zeggen dat extensions heel leuk kunnen zijn, maar het doet je eigen haar absoluut geen goed.
San
Ik ga maar op de zaken vooruit lopen
http://www.nu.nl/lifestyle/1939613/felle-kleurtjes-bepalen-nagellaktrends-voor-2009.html
Het gaat trouwens nog steeds goed en ik krijg minder knaag neigingen. De tandenstokers liggen bij m'n tv stoel en hier bij de laptop Ik heb trouwens van die plastic tandenstokers gehaald bij Euroland, want die houten vreet ik helemaal kaal en dat kan ook niet goed zijn.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?