Moedeloos.....

• Dikkertje Dap

Nagelbijten, al sinds ik mij kan herinneren. Ik ben verslaafd aan het dragen van grote ringen en die lelijke nagels/vingers zijn mij een doorn in het oog. Waar het vandaag komt? Geen idee!!!!! Nu ben ik alweer een paar dagen gestopt, maar oh wee als die randjes weer gaan scheuren. Iemand tips om je nagels wat sneller te verharden zodat ze niet zo gauw gaan scheuren? Ik weet wat het is om lange nagels te hebben, maar foei, eentje scheurt en de rest gaat er resoluut aan tot bloedens toe. Help!!!!!

DD

• jacqueline

probeer eens een nagelverharder, herome b.v

• Dikkertje Dap

heb ik al gedaan!!!!!!!

• Tries

Slechte nagels hebben vaak een oorzaak, vaak door schoonmaak middelen en chemicalien enz

Maar ook voeding vitamine tekorten kunnen een oorzaak zijn

Nagel riemen goed invetten goede hand creme gebruiken wil ook wel helpen

Gr Tries

• Alessandra mv Jessey & Javarne

Hai,

Heb je wel eens acryl nagels geprobeerd ?

ik draag zelf al jaren acrylnagels en heb ze nu zelf al op mooie lengte en breken zelden af..

misschien een idee?

gr

Alessia

• Beate

Nagelharder maakt het alleen maar erger. Omdat de nagels niet meer kunnen buigen, breken ze sneller. Probeer het eens met nagelolie, om de nagels soepel te houden. Gegarandeerd succes.

• Alessia

@ Beate

Als nagelbijtster kun je wel nagelriemolie smeren dit zorgt ervoor dat de nagelriemen soepel blijven maar dat zorgt er niet voor dat een nagelbijtster van haar nagels afblijft..

Dikkertje Dap geeft dus al aan dat ze jarenlang nagelsbijt.. dit is dus niet zomaar verholpen door nagelriemolie te smeren..

Deze ervaring heb ik mee gekregen van mijn vriendin ook jarenlange nagelbijtster.. en nu heeft ze sinds oktober acryl nagels en haar eigen nagels zijn al langer dan ze zelf ooit heeft mogen dromen !!

groetjes,

Alessia

• Tries

Nagelbijten stress 9 van de 10x ;) ook hier door verslechte de nagels

dus beetje 1 bij 1 op tellen…..

Tja wie weet mooie (acryl en/gel zijn meerdere mogelijk heden), nagels weerhoud je van bijten, en je eigen nagels krijgen de kans te herstellen

• decency

Oh ik ken dat geval, ik had binnen 1 week ook weer een randje en binnen 1 spannende tv avond weer helemaal nix. Ik schaam me er ook voor. Door het jaren bijten zijn ze broos. Idd van Jerome ofzo dat spul erop smeren, hopen dat je nagels snel lang genoeg zijn, dan nagel verharder erop en een neutraal laagje nagellak.

Ik kom er ook niet vanaf, ik heb van de kluifbuien en als alles er dan weer af is heb ik spijt…… vaak begint het bij een scherp of afgescheurd randje waardoor ik ga zitten knagen. En ik vrees dat als ik nep nagels laat plaatsen, ik die ook nog opvreet.

Kortom…. ik lees graag mee voor tips e.d. en dat anti bijt spul helpt niet, is heel erg bitter maar na een tijdje kluiven proef je er nix meer van… hahahahhaha

• Alessia

Hoor wel vaker verhalen van extreme nagelbijtsters dat zij na het plaatsen van acryl/gel nagels nagenoeg toch stoppen met het bijten …

misschien toch een optie?