Moedeloos.....

• Desiree2

petra heeft hier meer een handje van om vervelende zaken nog extra in te peperen daarom reageer ik maar weinig op haar

• Angelique

Het is ook net hoe je het opvat, Nicole.

Ik heb hier van nagelbijtsters ook gelezen dat ze het erg lelijk vinden.

Aangezien je daar niet op reageert… vind jij dus dat alleen nagelbijtsters zèlf die mening mogen hebben??

• Petr@

Weet je wat het is Angelique? IK heb die opmerking gemaakt, had er een andere naam gestaan dan had ze er niet op gereageerd :?

Schijnt dat het weer RD-tijd is ;)

• Angelique

Was ook al zo rustig hier… ;)

• Dikkertje Dap

Ik herken die sensatie niet Dees, ik wordt er niet vrolijk van, ik heb daarna geen voldaan gevoel. Eerlijk gezegd voel ik er helemaal niets bij! Dus de vraag waarom bijt je dan blijft in het midden hangen.

Maar vandaag weer een dag kluifvrij overleefd in ieder geval.!!!!

• Dikkertje Dap

Kijk en daar wordt ik dus enorm jaloers van. Prachtige nagels, kan niet anders zeggen.

DD

• decency

Jes ik ook, kluifvrij doorgekomen, af en toe betrapte ik me erop dat ik al aan het zoeken was…snel de vingers uit de mond en het tandenstokertje maar weer tussen de tanden gedaan ahahahahahahhah

• Dikkertje Dap

Ben trots op je. Het is momenteel vreselijk druk op het werk dus “nagels” spelen ff geen rol in mijn gedachten gelukkig. !

We gaan het wel volhouden op deze manier Decency…….. Vindt het trouwens fijn dat er zoveel mensen op dit topic reageren!!!!!!

Heb nog geen tijd gehad om nagelverharder en vijl te halen. Dit weekend verblijf ik in Lauwersoog, heerlijk paar dagen ertussenuit, ga dan op mijn gemak is een drogist binnenwandelen en wat spulletjes aanschaffen.

Liefs DD

• Desiree2

en ik ben trots op jullie

• Dikkertje Dap

kunnen we dat na dit topic ook op jou zijn Dees? Kom op meid, probeer het!!!!!

Ik weet wat het is om verstokt nagelbijtster te zijn.