Moedeloos.....

• Marjorie

Heftig DD, mij blijft niets anders over dan je succes te wensen.

Net als een mooie glimlach zijn ook je nagels je visitekaartje.

Ik heb moeten afkicken van nagellak. Na een jaar nagellakloos zijn mijn nagels fraai, glanzend en gezond …

• Dikkertje Dap

Dank je wel, ik ga het wederom proberen!!!!! Lief dat je even gereageerd hebt.

DD

• decency

Bite-ex is heel bitter maar daar bijt ik gewoon doorheen en als je aan het koken bent en je likt je vingers af…… dan smaakt het weer wel bitter.

• Dikkertje Dap

dan blijkt dus weer hoe erg wij zijn hihihi…….. Ga afsluiten, hoop morgen van je te lezen dat je eraf bent gebleven Decency….. doen hoor!!!!! Op naar de drogist…

Liefs en sterkte DD (tot morgen?)

• Desiree2

ja dat bedoel ik helemaal moos

• Desiree2

er wordt ook gezegd dat nagelbijters in de orale fase zijn blijven steken!!!!!! ach ja wie het echt weet mag het zeggen

• Desiree2

bij mij gebeurt er eerst iets lichamelijks, een soort van gevoel, een soort lichamelijke sensatie en dan MOET ik gaan bijten daarna gaat die bepaalde sensatie weer voorbij, hebben jullie dat dan niet?

• decency

Goeie morgen, bij mij is het een drang om te bijten.

• Desiree2

ja en wat voel je dan bij die drang? je moet es goed opletten wat je voelt wanneer het gebeurt ik ben benieuwd want bij drang gaat er toch ook een soort van gevoel aan vooraf?

• decency

Ken je de drang van “er ligt een zak drop open en die moet op of dat je die zak drop on-opgemerkt leeg eet”? Dat heb ik dus met nagelbijten

daarvoor weet ik niet wat er gebeurd, dat heb ik niet door alleen op het moment dat ik al aan het bijten ben. Meestal ongemerkt zit ik al te bijten.