Privé-lening

• Dikkertje Dap

Kom net thuis van een weekendje weg. Ff de vrouwenprik lezen…… Hahahahaha,

ik was al goedgehumeurd, maar nu kom ik helemaal niet meer bij.!

Leuke reacties dames……. Klasse!!!!

DD

• HdenB

Heel erg bedankt voor al jullie intelligente bijdrages…het is me weer duidelijk geworden hoe 't met de goedhartigheid van mijn medemens gesteld is.

Gelukkig zat er één iemand tussen, die er niets op tegen heeft om z'n medemens te helpen, en er zelf een zakcentje bij te verdienen.

Bij deze ben ik dus voorzien.

mvg,

HdenB

• decency

Ik wil best een mede mens helpen, als de buurman een lekker fietsband heeft kan hij gerust mijn fietspomp lenen, is de melk bij de buuf op heb ik echt wel een pak melk en als de buurman komt en zegt ik heb ff een 10-tje nodig of kun je me ff met de auto daarheen brengen wat m'n fiets is gejat, dan sta ik voor ze klaar.

Maar een wild vreemde met het verhaal ik heb 500 euro nodig omdat ik met m'n kl*te heb gedacht ipv met m'n kop dan is het bij mij basta! Dat iemand erin mee gaat, moet hij/zij weten. Maar dan hoop ik ook niet dat hij/of zij straks komt janken op een van de vele prikborden met het verhaal “500 euro geleend en geen cent terug gezien”

Helaas is de wereld zo verrot dat een goed vertrouwen ver te zoeken is. En op het moment dat er bij mij in m'n hoofd toeters en bellen gaan rinkelen is het een reden om het NIET te doen.

Ik zou zeggen … ga toch krassen dan win je nog eens wat!

• Dikkertje Dap

Stakker!!!!!!