Graag gedaan en………….je kunt altijd terecht bij het Leger des Heils mocht het fout lopen met je. Een geintje met ik helemaal voor in, maar pathologisch liegen veeg ik mijn bibsje mee af:)
Douce*D
Volgens mij ben je nog dom ook op zoiets neer te zetten.Ik vraag me af welk mens met een gezond verstand vraagt geld op internet aan mensen die hij/zij niet kent.Kun je bot vangen als je zoiets belachlijks plaats.En dan hebben wij geen begrip .Denk ff na voordat je weer zoiets idioots neer zet.Dit had je kunnen verwachten.Doe wat met je leven en ga werken als je al niet wekr .Klopt ook geen hout van het hele verhaal niet ja en ik heb er om moeten lachen.Dit is zo dom.
Hoi
Hoe naief kan je wel zijn allemaal voor een vrouw te versieren
Ben wie je bent en niet wie je wil zijn. Bescheidenheid is een mooie deugd
Ik versta je ergens niet. Je moet 500 euro en je wil er rente voor geven
Laat het even in min op de bank staan je betaalt wel meer dan 15 % intrest maar elke euro die je bijeenwerkt is minder schuld
Als je bij je ouders inwoont en die geven dan geen 500 euro dan denk ik het mijn ervan. Misschien al zoveel geleend bij ma en pa dat die mensen het ook beu worden
Als dit een eerste misstapje zou zijn zal elke ouder toch zeggen wees in het vervolg niet zo naiëf hier 500 euro en zie dat je die binnen 6 maanden terug betaalt zou ik als ouder zeggen.Naar mijn gevoel is dat geen eenmalig feit of zoals de andere mensen zeggen een makkelijke manier om aan geld te komen.
Ik zou meer fierheid aan de dag leggen en bijkomend job zoeken.
Ze zeggen spijt komt na de zonde en Wie zijn achterste verbrand moet op de blaren zitten
Kop omhoog en werk zoeken
Viviane
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?