Privé-lening

• Paul

…….. en mensen die hun geld zo laten rollen op de pc hoofdstraat heb ik niet zoveel medelijden mee. ;-)

• Petracs

Ik zou zelfs niet snel geld lenen aan bekenden…. alleen aan heel goede vrienden en directe familie misschien, en dan ook nog op papier e.e.a. vastleggen.

Maar gelukkig, soort-zoekt-soort en heb ik geen mensen in mijn omgeving die rood staan/een lening voor stommiteiten nodig hebben… ;-)

• serine

- ik ben geen alcholist

- ik ben geen gokverslaafde

- ik ben geen Bulgaarse straatmuzikant/Roemeense husselaar

waarschijnlijk niet

maar je bent wel een LEUGENAAR :D

kom nou…wat denk je nou…ik probeer het op een vrouwen prikbord?

vrouwen zijn dom genoeg om er in te trappen? :D

FOUT…

ik twijfel zelfs aan je man gehalte…

en ehh kan ik wat tips van je krijgen? (ik heb geld zat hoor….) maar ehhh ik wil wel even weten hoe je dat doet taxi kreeft en pc hoofsstraat shoppen….waar een tasje al 900 euro kost in de uitverkoop ;) dus laten wij het over die leuke jurkjes maar niet hebben :D

ook zielig dat jouw ouders op jouw inboedel moeten leven zeg …en jou niet even aan 500 euro kunnen helpen :D:D

net wat ik al zei ik heb geld zat…maar je krijgt het niet….de manier om ook geld zat te houden

hebben ze jou nooit geleerd….geef nooit geen geld uit wat je nog niet hebt? :D

tuurlijk wel….want van dit verhaal is niks waar…jij probeerd gewoon met deze ludieke actie geld binnen te slepen

CQ mensen op te lichten…

die geven jou geld en zien jou en hun centjes nooit meer terug….net als de rente die jij beloofd…

en op de pc hoofdstraat zullen ze jou ook niet vinden want waarschijnlijk vertrek je richting……hmmmmm laten wij zeggen….roemenie…

maar pech voor je…

want de gemiddelde intilligentie van de vrouwen op dit prikbord is erg hoog…

de vrouwen hier laten zich niet oplichten…

ga het maar ergens anders proberen…ezeltje….of ezelina…;)

• HdenB

Heel erg flauw allemaal…en ik maar denken dat ik op een vrouwenforum tenminste niet belachelijk word gemaakt. :/

Ik zal wat dingen toevoegen:

- je kunt me eerst ontmoeten (desnoods op een druk plein). Met m'n laatste muntgeld koop ik zelfs koffie voor je o.i.d.

- je kunt met me mee naar het politiebureau, waar je kunt navragen of ik ergens voor gezocht wordt of wat dan ook

- je kunt m'n paspoort nemen, en kopieeren; als ik er vandoor ga, kun je me gewoon aangeven bij de politie

- je sluit een contract met me af (als ik dit niet nakom, ben ik strafbaar)

- ik geef 100 euro rente (dit omdat ik wanhopig ben)

- desnoods geef ik je m'n horloge als onderpand (zwart/goud, omlijst met mini-diamantjes, geschikt voor vrouwen).

Dat mensen me uitlachen vind ik begrijpelijk, maar doe het alsjeblieft niet op zo'n manier…je kunt 't ook voor jezelf houden.

Ik heb ondertussen al bij een snackbar gesolliciteerd, en dat is al vernederend genoeg.

• serine

vind je dat vernederend? werken bij een snackbar?

dat is pas belachelijk…

hebben ze jou nooit geleerd dat je van slapen niet rijk word?

tuurlijk kunnen wij aan de politie vragen of je wel of niet gezocht word,het enige wat we dan weten is dat je nog nooit gepakt bent ;) verteld ons niets over of je wel of niet aan oplichtings praktijken doet.

en hoe kan je nou 100 euro beloven terwijl je niet eens een baantje hebt?

in deze tijd liggen die baantjes niet voor het oprapen…

en als je bij je sollicitatie's net zo betrouwbaar overkomt als hier op dit prikbord…kan je die baantjes zeker op je buik schrijven.

wij zien niet helemaal achterlijk hier hoor.

jij denkt ik leen t effe….

dat dacht je ook toen je het effe leende van je eigen bank…en die kan je al niet terug betalen…dus waarom wel aan ons?

ga lekker een regeling treffen met je bank…

zon rood staan crediet….geeft je 3 maanden de tijd om het terug te betalen en niet 1 maand ….dus ook dat is een @!#$ verhaal

met andere woorden wij zetten jou niet belachelijk…jij zet jezelf belachelijk…

trek hier een les uit…

geef nooit geld uit wat je niet hebt. en zorg dat je een vast inkomen hebt.

dat bepaalde baantjes jou te min zijn…kan ik weinig medelijden mee krijgen hoor.

dat verteld mij alleen dat je ego te groot is voor de inhoud van je portomonai.

begrijp mij goed….ik kom ook niet voor een snackbar baantje mij bed uit…niet omdat het mij te min is…maar domweg omdat ik dat geld niet nodig heb.

zou ik het wel nodig hebben zou ik het graag doen…en niet roepen dat dat vernederend is

zegt eigenlijk wel genoeg over jou he…

je wil de dure man uithangen en met geld smijten….maar het verdienen heb je eigenlijk geen zin in….vandaar dat je het zo probeerd

goed plan van jou

MAAR WE DOEN HET NIET :):)

• charlene

Nou geld uitlenen aan wie ik niet begin ik niet aan.Beetje dom ben je geweest boven je stand leven als je het niet hebt.Nee dit prbleem zul je zelf op moeten lossen.Van mij helaas geen euro.

• charlene

Joh schei toch uit met je verhaal dit gelooft toch niemand.Ga werken en los het op .maar voor 500 euro kreeft eten taxi en pc hoofdstraat nou normaal gesproken red je dat niet met 500 euro.Ik geloof geen bal van je verhaal begrijp zo wie zo niet waar je het lef vandaan haalt om hier de bedelaar uit te hangen.Hier trapt niemand in .Dit riekt naar oplichting en van mij krijg je geen euro zoek het maar leker ff uit heb er geen medelij mee.

• Petracs

En je hebt geen mensen die je kent (familie/vrienden/kennissen/buren/ex-collega's) die je 500 voor een rente van 20% zouden willen lenen? En moet daarom maar op een prikbord vragen of er wildvreemden zijn die je geld willen lenen?

Vreemd…

• anna.m

Misschien is het wat om hier de link naar marktplaats te zetten ,dan kan ik kijken of er nog wat voor mij bij is .

groet anna.m

• HdenB

Het enige vrouwen-item dat ik verkoop, zijn zwarte laarzen, van een exclusief merk, nieuw, in doos.

Meer kan ik er, ivm privacy overwegingen, niet over kwijt. :)anna.m schreef:

>

> Misschien is het wat om hier de link naar marktplaats te

> zetten ,dan kan ik kijken of er nog wat voor mij bij is .

>

>

>

> groet anna.m