Privé-lening

• Douce

Je bent weer geweldig Bols…hahaha;)

Douce*D

• Ellen

HdenB is dat misschien Herman den Bijker?

goh…. ik wist niet dat de zaken zo slecht gingen….. ;)

• maia

Niet in geld uit te drukken is deze levensles.

Geld moet rollen ,maar je moet wel wat te rollen hebben

Uit geven kost geen tijd wel geld.

En liefde is niet te koop.

Werk ze

• Agnes

Dit betekend, dat ik al mijn verdiende geld ook daadwerkelijk voor mezelf overhoud (- reiskosten).

Mensen mensen, wat een onzinverhaal.

Dan geen baan en dan ineens wel een baan.

Weekloon, snackbar (niks mis mee en snackbars hebben geen last van de credietcrisis…integendeel)

Geen vaste lasten,shoppen in de PC Hoofdstraat ?????

Als je die straat ingaat, ben je, bij wijze van spreken, al € 200 kwijt.

Sjonge….ik was voor 1 dierenartsbezoek al bijna € 500 kwijt en daarna heb ik er nog heel wat dierenartsenbezoeken af moeten leggen.

Dan maar een maandje roze staan op de bank en als het zo doorgaat, ga ik wel folders lopen.

Of zoiets.

Sorry hoor, maar ik geloof hier dus h e l e m a a l niks van.

Maar een dag niet gelachen is een dag niet geleefd en wat heb ik gelachen:)

Nog bedankt !!!

• HdenB

Wat een ongekend kinderachtige reacties allemaal.

Heel erg bedankt voor jullie medeleven.

• Douce

Graag gedaan meid en mijn complimenten voor je pogingen om je in de picture te spelen, het is gelukt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dank zij de Joker.

Douce

• Agnes

Neeheeee…..je draait de boel om.

Jij plaatst een “kinderachtig” bericht.

En medeleven ?

Dat méén je niet dat je dat verwachtte.

• decency

Je zegt “ desnoods geef ik je m'n horloge als onderpand (zwart/goud, omlijst met mini-diamantjes, geschikt voor vrouwen ”

dan verkoop je die toch! Het hele verhaal klinkt steeds ongeloofwaardiger! Er is niets mis met het werken in een snackbar. Doe ff normaal. Hebben pappie en mammie je altijd gesponsord met bakken geld dat het te min is om te gaan werken bij een snackbar? Ja als je een rijke lui's kindje bent…. tenminste zo komt op mij over.

Ga werken, begin in de ochtend met een krantenwijk, ga werken in de snackbar of schoonmaak en in een maand heb je het geld al bij elkaar. Als je geen werk hebt, hoe kom je dan aan je geld… paps en mams misschien???

Als ze je 1e vriendin is, ben je volgens mij redelijk jong, ik schat rond de 18, mijn zoon van 14 werkt elke zaterdag als vakkenvuller in de supermarkt omdat hij met geld om leren gaan.

En wat is nou 500 euro?? Doe ff normaal! er zijn mensen die zitten dieper in de schulden en kunnen het einde van de maand niet eens halen. Ik weet wat schulden zijn, ik heb jaren met schulden geleefd en heb me de ple*ris gewerkt in de avonduren, al het geld ging naar de achterstanden toe, ik had toen 3 kleine kinderen maar heb m'n schouders eronder gezet en dat ging echt niet om 500 euro.

Doe is ff normaal zeg! Ik wordt bozer en bozer om jouw onzinnige priksels!

• serine

H E L E M A A L GEK :D:D:D

• serine

hahaha…is toch niet onze schuld dat jij niet goed kan liegen? ;):D:D

volgende keer een beter plan bedenken…misschien trappen wij er dan wel in :D

succes en werk ze