Dit is onze stem tegen armoede

• Swartdam

Je hebt gelijk Moonlampje ,je kunt nooit en te nimmer over andermans situatie oordelen en het is inderdaad ronduit kinderachtig .

Je weet nooit en te nimmer wat en hoe het leven je een streek kan leveren . Acht jaar geleden waren partner en ik ook twee verdieners , totdat ik een ongeluk op mijn werk kreeg en daarna/daardoor een herseninfarct , voor dat je beseft wat er gebeurd is heb je de status gehandicapte en kom je bij het UWV terecht . Je relatie kan deze ellende niet aan en de volgende stap is alleenstaande .

Nee ik heb geen schulden en heb elke dag eten op tafel ,mijn gas water en licht zijn geduldig . Dus al met al ben ik er op dat gebied redelijk van afgekomen . Maar ik zal nooit en te nimmer oordelen over de situatie van anderen . Het zou nogal machochistisch zijn als je je zelf expres in de schulden werkt , maar ja het zal wel aan mij liggen zou mijn beste vriendin zeggen :D , groetjes Bernadette

• Swartdam

Of op te grote voet leven …….:D

Sorrie je vraagt erom

• Hyperactief A-P

Kan ik het helpen dat ik op maat slagschip leef.:D:D:D Groetjes v Hyperactief;)

P.S.: Ik zie jou toen in Amsterdam nog jou voet met die van mij vergelijken.:D

• Hyperactief A-P

Oké dank je wel voor je antwoordt Moonlampje, de regelgeving van die tijd zat ik me achteraf te bedenken die kan ik ook niet. Was gewoon een vraag uit interesse van hoe dat toen kon. Groetjes v Hyperactief

• Swartdam

Herstel:

mijn voetje met jou binnenvaartuig .

Tis dat je een vredenlievend man bent maar van jou wil ik echt geen schop onder mijn achterste hebben , heb ik geen achterste meer n.l oke we gaan weer serieus over het boek hebben , toch ???????? greetz ikke

• Hyperactief A-P

:D:D:D;)

• Moonlampje

dat begreep ik wel :D

• Moonlampje

weet je wat misschien ook wel een grote rol speelt? de afgelopen periode is zowat alles explosief duurder geworden, maar meer salaris wordt er ook niet bij gegeven. Dat werkt dan toch niet?

als je dan een salaris hebt van (pak hem beet) 1400 euro netto zeggen veel mensen: jaaaaaa maar dat is wel over de 3000 GULDEN…

sórry hoor, maar met de invoering van de euro is alles wel 3 maal zo duur geworden. In guldentijd betaalde je bij wijze van spreken 50 cent voor een komkommer. nu is dat 1 euro wat wel gelijk staat aan twee GULDEN 20.

geloof dat dit een nieuw stokpaardje is :D

• Hyperactief A-P

:);)