Dames ik neem afscheid

  • --->zoeff<---

    even een snelle uitleg

    er is mij via mail verzocht om niet meer te crosposten

    als ik jullie wil updaten over mijn gezondheid word dat al snel crosposten omdat er op 3 borden met mij mee geleefd word en ze allemaal op de hoogte gehouden willen worden

    het vreemde is dat in dit bericht het over mijn gezondheid wel toesteming verlengt werd om het te doen

    http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2028&i=137605&t=137605

    ook is blijkbaar een link naar het orginele bericht op een ander bord crosposten dus op die manier kan ik het ook niet doen wand dan zouden er op twee borden die link terecht komen

    ik zie dus geen mogelijkheid meer om jullie op de hoogte te houden …

    de gene die willen weten hoe het met mij gaat kunnen me mailen mijn mail staad open ..

    allemaal heel erg bedankt voor jullie steun en medeleven

    groetjes zoeff

  • Petr@

    :? Wat vreemd allemaal?

    Van “wie” heb je dan een mail ontvangen, misschien e.o.a. grappenmaker die zich als moderator uitgeeft?

  • --->zoeff<---

    nope komt van vrouwen.startpagina zelf van het moderatie team

    alleen heeft de gene die het geschreven heeft helaas haar naam dr niet bij gezet

  • greet

    ik vind dit echt muggenzifterij zeg.

    wat een gezeik ik vind het fijn te horen hoe het met je gaat en al die tijd leven we met je mee.

    jemig het is toch normaal dat je ook je verdriet en vreugde mag uiten en wat maakt het uit of het op meerdere pb is.

    nee ,dit vind ik te zot voor woorden en ik hoop dan ook dat het een flauwe grap is.

    groetjes greet

  • --->zoeff<---

    ik wil dus geen comentaar op het team geven al hoewel ik er geen bal meer van snap

    maar ik vind wel dat jullie het recht hebben om te weten waarom in van dit bord vertrek

    mijn mail is zoeff72@hotmail.com

  • vrouwen.pagina.nl

    Beste Zoeff en alle andere,

    Pas hebben we aangeven dat er tussen ons een menings verscheel was,

    de nieuwe beheerder heeft daar helderheid in gegeven dat crossposten met wat voor een onderwerp dan ook niet is toegestaan.

    Zie

    http://www.prikpagina.nl/read.php?f=2028&i=137817&t=137727

    Dit is dan ook de reden dat wij de topics hebben verwijderd aangezien dit op meerdre prikborden staat.

    Dit zijn de huisregels van startpagina…

    Verdere vragen zien wij graag te gemoet komen in onze mail box.

    Met vriendelijke groet.

    Tries en Bernadette

    (We zijn namelijk een team)

  • --->zoeff<---

    ik kan alleen maar zeggen goed zo door gaan dan houden jullie geen bezoekers meer over ……..

    maar op dit moment zal met het een worst wezen

    ik voel me vreselijk gekrenkt door jullie

    ik mag hopen dta jullie nooit in mijn situatie komen wand dan zal je weten hoe belangrkijk de borden kunnen zijn in iemands leven ..

    enne team .. wist niet dat jullie met zijn tweetjes op 1 pc typen ..

    dat bericht is dus of door tries of door bernadette getypt

    en ik weet heel goed wie van de twee het is aangezien mijn berichten ook van peuter zijn verwijderd en die gene daar ook moderator is ..

    en dan wil ik je nog 1 tip geven ..

    houd beide borden eens gescheiden

    doeggggggggggggggggggggggggggg

  • --->zoeff<---

    en verdere vragen zien jullei graag in de mail box …

    das inderdaad de plaats waar mijn mailtja al een paar uur hangt in jullie mail box maar daar krijg ik dus geen andwoord op ….

    ik heb het helemaal met jullie gehad met je je te verschuilen achter stratpagina en de “beheerder”

    denk dat je even vergeet dat ik verdomd goed weet heo het werkt

    idd ik ben zeer kwaad en ook zeer teleur gesteld in jullie

  • Swartdam

    Dat bericht kan dan wel door een provider afkomen die jou reeds bekend is , maar is wel degelijk in overleg gebeurd. Dus ieder heeft echt wel zijn eigen pc zoals je ziet , doch slecht een kan gelijk in de moderator.

    Al eerder in een bericht heb ik aangegeven dat wij niets van doen hebben met andere moderators of andere borden , dat het toeval nu reeds wil dat en prikker en moderator elkaar treffen op een ander prikbord kan niets anders dan aan het toeval overgelaten worden .

    Ik heb bewust gekozen om nu zelf onder mijn eigen naam dit bericht te typen en mij niet te verschuilen onder de moderator . Dat neemt niet weg dat we wel een team zijn , dus van laffigheid of andere beweegredenen is hier geen sprake , gr Bernadette

  • Swartdam

    Ik vind het zeer teleurstellend Zoeff als jij dan zegt dat je wrs vermoed dat wij vergeten zijn hoe het werkt , je daarmee insunueerd dat jij wel weet hoe het werkt, dus ook de regels van Startpagina als geen ander kent , dus het fenomeen “Crossposten” al reeds bekend is , gr Bernadette