Janneke, ik weet niet beter of er wordt altijd al zo gemodereerd, dat is de reden dat ik ruim een jaar geleden gestopt ben met dit bord.
Omdat ik een beetje uit verveling aan het “prikborden”was kwam ik op deze site en begon te lezen… en schrik ervan dat hier nog steeds zo strak en respectloos gewist en gedaan wordt.
Zelf heb ik een vriendin moeder van twee kinderen die momenteel in het ziekenhuis ligt met borstkanker met uitzaaiingen, deze vrouw wil haar verhaal kwijt en gelukkig heeft ze heel veel mensen om haar heen.
Wat ik me zo donders goed kan voorstellen is dat mensen met deze verschrikkelijke ziekte dit van zich af willen schrijven om misschien lotgenoten te ontmoeten, en om een zo breed mogelijk publiek te krijgen om daar de ( nare) ervaringen mee te delen.
Daardoor kan het gebeuren dat er op meerdere borden je vragen, je verhaal, je angst kwijt kan… en dan ben jij een persoon die dan de beheerder mailt met de mededeling crossposten, wat ik dan niet begrijp is dat wanneer hier zoveel vrouwen op dit bord zitten jou ene klacht gehonoreerd wordt en actie wordt ondernomen, gezien de reactie is het grootste gedeelte niet met de werkwijze van de moderators eens.
Ik vind het respectloos hoe je het maar in je gedachten kreeg om de moderator
te benaderen over crossposten.
Ik ga je geen antwoordt meer terug geven, ik ben hier weer klaar mee misschien kijk ik over een jaar nog wel eens op dit bord.
Gebleken is dat dit bord niet mijn niveau is… ik hou van mijn medemens met al zijn/haar verhalen op wat voor gebied dan ook en hoop dat jij nooit in je leven hoeft te crossposten omdat je met vragen zit op het gebied van je gezondheid.
Fijn weekend
Grt Linda