Dames ik neem afscheid

  • Melody

    Eerst discussieren onderling, dan beheerder vragen, en daarna topic plaatsen ;)

    Dat is consequent zijn. :)

    Succes verder.

  • Swartdam

    Beste Melody ,

    Bedankt voor je suggestie .

    Alleen was het in deze zo dat na vele uren discussierren er nog steeds een status quo was . Dan is het aan de beheerder om de knoop door te hakken . Voor de rest concluderende wil ik er aan toevoegen dat wij continue in herhaling vallen over dingen die al eerder vaststonden , gr Bernadette

  • janny1

    ;-),idd en dit gaat al jaren zo:D

  • ~Janneke~

    Ja.. kinderachtig.. ach.. zo zijn er meer dingen te noemen die kinderachtig zijn.

    Jouw gezever terwijl de situatie heel duidelijk is uitgelegd door de moderators.

    Het feit dat Zoeff dus nog iedere keer weer gaat crossposten terwijl zij zelf heeeeel goed op de hoogte schijnt te zijn betreffende de regels hierover… ben je dan dom of stom of aan het provoceren :?

    Bah… wat een gezanik zeg… moeilijk hé regels waar je je aan hebt te houden.

    ps.. misschien is het je niet opgevallen maar er is ook een nieuwe beheerder van deze pagina gekomen precies in de tijd dat dit speelde… och… die zou er misschien striktere regels op na kunnen houden die voor ieder weldenkend en wellezend mens duidelijk moeten zijn. ZIE HUISREGELS….

  • ~Janneke~

    Ja inderdaad te walgelijk voor woorden als het iemand die bekend is met de regels van startpagina niet lukt zich daar aan te houden… :(:(

    cisca schreef:

    >

    > walgelijk voor woorden ,zit met vebazing telezen wat een

    > gezeik dat is

    > laat iedereen in hun waarden mensen …!!!!

    > het is een prikbord waar iedereen ze verhaal ff kwijt

    > wil…moet iemand daar over bomen of zoefff haar verhaal neer

    > wil zetten .

    > dat modereer gedoe moeten ze eigenlijk afschaffen .

  • ~Janneke~

    Op het moment dat jij je gewoon aan de regels had gehouden (waar je nota bene een mail over hebt ontvangen) dan:

    had het bericht kunnen blijven staan

    had je niet gecrosspost

    had je je niet gekrenkt hoeven te voelen

    had je geen demonstratief afscheid hoeven nemen

    hadden alle belangstellenden hier nog honderduizend keer over je kanker kunnen lezen en je een hart onder de riem kunnen steken, zowel hier als op de andere borden waar je schrijft.

    quote:

    ik mag hopen dta jullie nooit in mijn situatie komen wand dan zal je weten hoe belangrkijk de borden kunnen zijn in iemands leven ..

    nee, in JOUW situatie zit alleen jij… maar misschien hebben andere wel een net zo erge zo niet nog veel ergere situatie maar zoeken die niet de publiciteit zoals jij dat doet…er zijn meer mensen met kanker binnen hun eigen lichaam of binnen hun gezin.

    Sommige daarvan hebben mensen verloren… of aan hele andere net zulke dodelijke ziektes.

    Als dit zo verschrikkelijk belangrijk voor je is snap ik werkelijk niet waarom je je niet gewoon aan de regels kan houden. Is dat zo moeilijk dan :?

    En denk niet dat ik niet weet wat het is kanker….Zelf heb ik borstkanker gehad… mijn moeder heeft het gehad 15 jaar geleden… en op dit moment ligt ze onder het mes voor een borstamputatie omdat de kanker weer terug is gekeerd… Zo bijzonder met je verhaal ben je dus niet. Met jou zijn er vele in een soortelijke situatie.

    De trieste wijze waarop je in mijn ogen misbruik maakt van je ziekte en verhaal staat mij verschrikkelijk tegen in deze topic. Alsof je als je kanker hebt je niet meer aan de regels hoeft te houden… en het dan maar op de moderators gooien dat die helemaal fout zijn…….. bah.

  • Bianca

    Ik ben het met je eens Janneke.

    Toch wil ik er nog aan toe voegen dat het gezeur is van beide kanten:

    of het prikbord had het vanaf het begin moeten verbieden (omdat nou eenmaal de regels zijn) of het zo moeten laten en niet alsnog achteraf de touwtjes strakker aantrekken.

    En wat Zoef betreft: ik begrijp het helemaal dat je steun zoekt en die ook krijgt, en echt: iedereen leeft van harte met je mee, maar ook ik heb moeite met jouw reactie op dit alles.

    Eerlijk gezegd zal er vast een prikbord bestaan over borstkanker waar je je ervaringen kunt delen met andere vrouwen, die begrijpen wat je doormaakt en goede adviezen kan geven etc. Verder bestaan er ook verenigingen die bijeenkomsten en weet ik niet allemaal organiseren.

    Maar goed, ik sta dan ook gelukkig niet in jouw schoenen.

    En kunnen we aub dit topic laten rusten?

    Want ik word er een beetje moe van en heb de neiging om dit bord links te laten liggen.

  • Annelies

    Daarom zitten wij in een lotgenoten groep i v m kanker

  • LindaK

    Tries

    ik kan me niet voorstellen dat er maar iemand kan zijn die er moeite mee heeft met het verhaal van Zoeff..

    lekker makkelijk je achter de “beheerder”te verschuilen.

  • ~Janneke~

    Was het je in deze hele topic al opgevallen Linda dat het niet om zoef haar verhaal gaat…… maar dat ze gewoon handelt tegen de regels in :?

    En JA daar heb ik moeite mee en daar heb ik een klacht over ingediend bij het beheer en bij de moderators. Al even geleden trouwens nog voor jouw terugkeer op hier op het forum alleen om de moderatie af te kraken :(.

    Gelijke monniken gelijke kappen. Voor jou, voor mij en dus ook voor zoef.

    Even voor de duidelijkheid….

    Auteur: —>zoeff<— (—.upc-i.chello.nl)

    Datum: 02-11-2007 08:53

    *knip*

    en ik weet heel goed hoe de regels zijn

    ik ben namelijk zelf morderator van een paar prikborden

    dus vertel mij niets over de regels …

    *knip*

    Oftewel… ze is ontzettend goed op de hoogte van de regels… en past ze niet toe…. Als je dan zo graag je verhaal kwijt wil en je houdt je vervolgens NOG niet aan de regels na een waarschuwing… Pffffff heb je dan een plaat voor je hoofd of doe je het alleen om te treiteren… :? Zeker als er vriendinnetjes bij gehaald worden van het Babybord die hier normaal gesproken nooit prikken en dan alleen maar om hier te rellen… Bah.. wat een mentaliteit is dat.

    Dus lekker makkelijk dat wijzende vingertje van jou… :(