Dames ik neem afscheid

  • --->zoeff<---

    ik bedoel daar mee dat ik niet het persoon ben om met 10 vrouwen die allemaal het zelfde hebben in een ruimte te gaan zitten en dr over praten .

    ik kan dat niet wel van me af typen voor een grote groep maar niet in een ruimte

    ik ga me het van een ander veel te veel aantrekken dan neem ik die last ook nog eens op me schouders

  • Angelique

    Ach, wat maakt het uit, Melissa….

    Ik vind het alleen een beetje vreemd dat het de éne keer wel mag en de andere keer niet.

    Ik snap niet wat mensen zo stoort aan de berichten van Zoeff.

    Dan lees je het niet, klaar, opgelost.

    Ik ben geen type wat lang stil blijft staan bij ziektes.

    Ik betrek het ook niet op mezelf.

    Als iemand haar ei kwijt wil op het vrouwen pb, dan moet dat toch kunnen?

    Ik zie het hele probleem niet. Vind het een gezeur om niets.

  • Angelique

    Diegene geeft dat wel toe, Zoeff. In het bericht hierboven van Janneke, Datum: 30-11-2007 00:11

  • vrouwen.pagina.nl

    Deze topic hebben we bewust laten staan . Om een ieder de gelegenheid te geven , hun mening te geven , hun hart te luchten .

    Dat wij , de twee moderators van dit prikbord daar het mikpunt zouden gaan worden is niets nieuws .

    Het is aanname om maar te veronderstellen dat er 1 klacht is geweest .

    Wat me vooral opvalt is dat er ineens erg veel kritiek komt uit de hoek van prikkers die reeds op een of andere manier al eerder in een conflict situatie terecht zijn gekomen , met andere prikkers of met ons moderators . . De gelegenheid maakt de mens .

    Al eerder is er uitgelegd dat er onderling een meningsverschil was en dat de nieuwe beheerder van dit bord hier er duidelijkheid in gegeven heeft . Het is vrij makkelijk om te schoppen naar een prikster nu die zich bekend heeft gemaakt .

    Maar ook hier gelden de huisregels voor .

    Behandel elkaar op dit prikbord zoals je in het echte leven iemand behandeld .

    Met respect . gr Bernadette

  • vrouwen.pagina.nl

    Kop zegt al genoeg !!!!!!!!!