Dames ik neem afscheid

  • Ireth...

    … in hoeverre wordt iets als crossposten gezien?

    Als ik op kantklosprikbord meld dat ik een leuk kanten armleuningkleedje aan het klossen ben, en ik meld hier dat ik mijn oude hobby kantklossen weer heb opgepakt en bezig ben met een kleedje van kant voor over een armleuning voor de stoel van oma in verzorgingshuis Zonnerust&Maneschijn, is dat dan crossposten?

    Er wordt niets gekopieerd en ook al gaat het beide over feitelijk hetzelfde zijn het wel 2 totaal andere berichtjes.

    Misschien zie ik het wel verkeerd hoor, ben wel eens vaker een dom blontje…

  • Swartdam

    Dan hoop ik dat je me het patroon geeft , want kantklossen heb ik altijd graag gedaan , nee is geen crossposting , gr Bernadette

  • Ireth...

    Dus technisch gezien als er pak um beet meer dan 10 woorden anders zijn en 1 zinsformatie anders is (dus geen gesleurd en gepleurd bericht) is het geen crossposting meer? :?

  • Swartdam

    Een andere titel , wat zinnen veranderen , tja conclusie jij hebt het helemaal door ;) gr Bernadette

  • yvon

    De 3 borden hebben wl andere bezoekers.

    Mijn suggestie: maak een eigen weblog en geef de belangstellenden de link. Eerlijk gezegd heb ik, als buitenstaander met mijn eigen sorres, niet altijd zin om te lezen (niet specifiek de topic maar ook het onderwerp) hoe het met iedereen zijn of haar ziekte gaat…dat is, naar mijn mening, te privé als onderwerp op een openbaar prikbord. In het echte leven leef ik al met mensen mee, en zijn prikborden (als deze) ter ontspanning.

    Veel goeds!

  • Annelies

    Sterkte met al wat nog op jouw weg komt

  • greet

    dat is toch kort door de bocht vind ik.

    ik zet ook wel eens zelfde berichtjes op een pb nou wat maakt dat nu toch uit.

    je komt op verschillende en je kent daar andere mensen.

    nee, dit vind ik echt te gek voor woorden en ik krijg dan ook sterk een gevoel dat jullie zoef niet zo moeten en daarom zo tegenwerken.

    ze had ghet zo nodig even haar hart luchten en even haar gevoelens delen met andere.

    als je zelf niet in die situatie verkeerd weet je niet wat ze doormaakt.

    en wie gaat er nu zitten zeuren over een dubbel gezet berichtje.

    ik krijg er een nare smaak van in mijn mond jammer want ik vond het hier echt gezellig.

    groetjes greet

  • decency

    Oh wat Jammer Zoeff, ik kom niet op de andere bordjes, ik lees er wel dagelijks een paar. Misschien een idee om een eigen hyves te openen en daar je verhaal te plaatsen, mensen kunnen daar dan ook berichtjes achterlaten.

    Ik weet dat crossposten niet mag, ik wist ook dat jij “ontheffing had” maar het zijn idd de regels van de startpagina.

    Mocht ik je niet meer lezen, ik heb nog steeds bewondering voor je, je openheid die waarschijnlijk voor andere vrouwen een schrale troost zijn. Ik weet dat vele vrouwen niet zo open zijn geweest als jij en dat jij in mijn ogen taboe doorbrekend bent geweest.

    Misschien kom je ooit in de boeken als de Oprah Zoeff Winfrey ;)

    Ik wens je heel veel sterkte en succes met de hersel operatie en heel veel kracht in de toekomst.

    Ik vind je een TOPPERTJE!

  • Swartdam

    Het is echt te kort door de bocht om zomaar de conclusie te trekken dat wij iets tegen Zoeff hebben . Jij kunt zeggen dat het niet uit maakt dat er crossposting geplaats word , wij als moderators hebben daar echt een andere ervaring mee . Op het moment dat er klachten komen op iets wat al tegen de huisregels is , ben je al te ver . Dan is werkelijk het hek van de dam .

    Dus voor alle duidelijkheid alle prikkers zijn ons gelijk , Zoeff hebben we een lange tijd haar gang laten gaan , omdat haar ziekte , herstel proces zwaar is . Voor de rest ga ik in herhaling vallen , gr Bernadette

  • --->zoeff<---

    voor de geintreseerden

    mijn hyves is : http://zoeff72.hyves.nl/