en niet te vergeten de titel `stadhouder` ……
Meid?????????
Mijn mening over het koningshuis heb ik nog niet geuit, dacht ik zo.Goed lezen, kind.
Nee, ik ben geen monarchist. In de jaren 60 van de vorige eeuw was ik al aanhanger van Provo, Kabouter en lid van de PSP, niet bepaald partijen die voorstanders van het koningshuis waren.
Dat ik desondanks het gemopper op de jurk van Máxima en het gebruik van de Gouden Koets slecht onderbouwd en niet ter zake doend geneuzel vindt staat los van meeloperij, waar men zich op dit prikbord doorgaans mee bezighoudt.
De Startpaginahuisregels worden hier - en ook op enkele andere meeloperprikbordjes - nogal willekeurig gehanteerd.
Hoewel het uiterst vreemd is, dat op een opnbaar discussieforum geen afwijkende mening geduld wotrdt heb je natuurlijk gelijk: ik ben niet verplicht om te reageren. Van dat ‘recht’ ga ik maar eens ¨profiteren. Ik ben dit kinderachige geneuzel meer dan zat. Doei!
nou ja zeg…waar hebben jullie het met zn 2en over…ik zit met verbazing de reactie's over en weer te lezen
de een mist de kern van de topic en de ander begrijp de een verkeerd?…
zoals ik het volg …maar meteen met verwijten naar elkaar te gooien vind ik niet bepaald iets voor op een vrouwen prikbord…
waarvan ik aan neem dat die inmiddels volwassen zijn.
doe effe gewoon zeg..
op alle slakken zout te leggen….
waarom is een gekozen staats hoofd beter?
net als bush zeker…kost ook tonnen ieder jaar…en nee die doet het goed…
goed het volk mag kiezen..
NOU kijk even naar de tweede kamer….dat kiezen gaat ons volk zeker wel goed af denk je?
en nu heeft de primier de leidende fuctie…kost alleen minder dan de koning…zou de premier president worden…kost ie nog meer dan de koning en je hebt dezelfde knurft aan de macht…
dus wat mij betreft…maakt het geen bal uit of er nu wel of geen koningshuis is…of er nu wel of geen gekozen iemand is…
want wij hebben nu toch wel bewezen dat kiezen niet onze sterkste kant is…(als volk om maar in die termen te blijven….want ik heb niet op deze gekozen dus ik was mijn handen in onschuld …)
dus of het sprookje een sprookje blijft…ik vind het prima…maar het had passender geweest als men zich wat formeler had gekleed als je zulk nieuw komt brengen..het had ze in ieder geval beter gesierd….
en ik denk dat dat laatste iedereen het wel mee eens is
tja, ik kan ook korzelig reageren op alle pracht en praal. menig hoedje is wel meer dan mijn wao.
Toch ben ik er van overtuigd dat een gekozen staatshoofd véél meer zal kosten en dat er dan ook veel meer vriendjespolitiek zal zijn.
Maar echt ‘arm’ ben ik niet. Ik heb de vette pech ziek te zijn maar de vette mazzel dat ik dat in dit land ben geworden.
Mij zal je niet horen klagen.
Ze zouden wel een gebaar mogen maken door hun privé vluchten en jacht onderhoud zelf te betalen en eens een jurk of hoed meerdere keren te dragen.
Waarom MOET er percé een staatshoofd zijn in de zin van betekenis zoals het hier geopperd word, er zijn genoeg landen om ons heen die het zonder doen . Een regering oké daar kunnen we niet zonder . Wij hebben immers beide
We zijn een democratie , wat er dus aan kabinet zit heeft het volk zelf gekozen .
Als nou iedereen nu niet meer boven de balkenendenorm verdiende , ach o ja dromen zijn bedrog , groetjes Bernadette
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?