pfieuw….wij zitten nog net onder die norm
Hoi
We kennen dat gevoel ook in België
De kranten meldde vorige week dat Koning Albert iets had gekocht in het buitenland en nu ook een luxe appartementenblok in Oostende om te beleggen
Ja de beurs ik ook niet de juiste belegging momenteel
Heel de monarchie moet voor mij niet
In een democratie kan dit voor mij niet en betalen voor prinsen, prinsessen en nakomelingen vind ik ook niet kunnen
Tot de kroonprins of kroon prinses en dan werken voor eigen kost zoals wij moeten doen
Moucheke
Ik leg geen zout Serine, het zou handig zijn als mensen eens wat beter naar zichzelf gaan kijken. Hooghartig gedoe kan ik niet tegen, en als je je eigen hooghartige verhaal wil opdringen, hou het dan bij jezelf..
Het volk…man..daar horen jij en ik ook bij…
Maar wij zien dat we volk zijn,,,,en niks meer..
Maar zeker ook niks minder dan een oude doos die het denkt te weten..
Zo..op naar een ban:D
Ben het helemaal met je eens,wana.
Alleen….Maxima draagt vaker hetzelfde, alleen anders gecombineerd.
Ik klaag ook niet.
Pensioenen bevriezen?
Ze gaan hun gang maar.
We weten met ons geld(pensioen) om te gaan, hebben we altijd kunnen doen(er waren meer crises in het verleden) en dat zal nu ook wel gaan lukken.
Overigens: ik geniet van het koningshuis.
Minder van de troonrede, maar daar kan HM niks aan doen…die leest het ook maar voor8-)
Gr.
Agnes
Hoi
Ja de koning met zijn speeches hij weet het allemaal als de beste maar hij zou wel met zijn familie wel het voorbeeld mogen geven
Voor mij weg met de monarchie.Nu een president kost ook geld maar ik kan onmogelijk indenken dat we voor heel de familie moeten betalen .Het moet nu niet het voorbeeld van Amerika zijn
Maxima heeft onlangs een glas champagne geweigerd.Misschien terug zwanger
Enfin Nederlanders dan weet je weer waar jullie euro's naartoe gaan
Moucheke
Hoi Moucheke ,
Het is hier niet zo dat we voor de gehele familie moet betalen Maxima - Willem Alexander en de Koningin .. De rest dacht ik valt erbuiten dan nog zijn ze goed voor 110 miljoen per jaar .
Een koningshuis zal er altijd blijven denk ik , maar het kan natuurlijk wel wat minder , groetjes Bernadette
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?