intressant !

• Bern@dette

Feitelijk Paul zit je nu te spammen :D .

Het valt mij op dat je regelmatig topics plaats over melk e.d of links van Campina met als boodschap dat melk zo gezond is .

Ik vind het prima dat jij en vele andere melkveehouders ons voorziet in ons dagelijks portie witte motor , maar het hoeft niet steeds benoemd te worden , groet Bernadette

• wana

zijn er hier die rijstemelk drinken? ik vind t erg lekker.

wist je dat nederlanders door al die zuivel een beetje zurig ruiken voor anderen, zoals wij mensen die knoflook of scherp eten ruiken?

maarre prima hoor al die zuivel, een beetje in mn koffie en wat op mn brood of in de pasta en soms pannekoeken maar that's it hier.

• serine

koeien kunnen wel 40 liter melk per dag geven,

omdat ze daar om economische redenen toe gefokt zijn.

• serine

ik drink 3 keer per jaar een glas melk

yoghurt en vla gaat er bij mij amper in…de rest van mijn gezin vind het heerlijk…ik eet liever een meloen toe ofzo

melk in de koffie..boter op brood…en heeeeeeeel veel kaas…

maar ja ook veel knoflook en kruiden….hoe zal ik dan ruiken? :D

• serine

ohw bernadette…denk dat ik eruit ben….over die HA van mij…

denk dat ik een ezellinnen melkerij begin.:D

• Channah

Ik ruik het altijd meteen als mensen melk gedronken hebben ook al is het een paar uur geleden. Maar inderdaad: anderen zullen mijn voorkeur voor mediterrane en oosterse maaltijden ook wel ruiken. Hoewel ik er wel altijd rekening mee houdt als ik mij ‘onder de mensen’ moet begeven. Dus door de week temper ik het gebruik van knoflook en al te sterk geurende kruiden om mijn collega's niet met mijn levenswijze op te zadelen, en als ik in het weekend naar bijvoorbeeld een concert ga ook.

• Channah

En die kalfjes die de koeien moeten krijgen om al die liters te kunnen leveren krijgen doorgaans hooguit de biest……… :(

• Bern@dette

Denk Serine dat dit iets meer voor jou is :D groetjes B

• paul

nee hoor, bij mij krijgen de kalfjes toch minimaal 2-3 maanden melk van de koeien.

Ik vind het niet erg dat je dit niet weet, maar dat je met stelligheid dingen zegt die niet

waar zijn, vind ik wat minder.

• Channah

Even goed lezen, Paul. Ik schreef (gekopieerd uit mijn bericht): “ ….. krijgen doorgaans hooguit de biest”

Doorgaans, dus NIET altijd.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.