Tuurlijk..je loopt op die zone om een meerderjarige, gezonde, Nederlandse vrouw te zoeken..
Tuuuuurlijk(
Ja, of….laten we eens russisch roulette spelen….ziektes oplopen, mijn vrouw bedonderen, en vooral niet naar Nederlandse maatstaven betalen. Tis net als een Pool je huis op laten knappen. Mooi goedkoop, en als je zat bent trap in de rug als een stuk vuil…
….en niet anders. Nette man he….die Rob O……veel en veel netter dan Heleen;-)
Ik lees dus helemaal “geen” enkel tijdschrift. Vroeger, tsja, toen was de viva helemaal hot. Sterker nog hahahaha, ik heb er ooit nog ingestaan. Toen had je nog het item, “mijn beste vriendin en ik”. Helaas heb ik die viva niet meer en het is inmiddels ook toch wel ruim 20 jaar geleden denk ik.
Ik ben een wandelende bibliotheek wat boeken betreft. Veel boeken koop ik zelf (de laatste is Karin Slaughter), die ik helaas alweer bijna uit heb. En boeken die ik niet zonodig zelf in mijn bezit wil hebben haal ik uit de bieb. Bij ons in de stad is de bieb zo megagroot dat ik er wel een week mijn tentje op zou willen slaan (.
Heerlijk, geef mij een boek en je hebt geen kind meer aan me!!!!
Liefs DD
Ben ook verslaafd aan boeken. Altijd al geweest. Als kind weleens per ongeluk opgesloten geweest in de bibliotheek. Heb het pas gemerkt toen ik ‘bevrijd’ werd. Mijn favoriete schrijver op dit moment is Paulo Coelho. Verder historische romans, gedichten, spirituele werken…ach, eigenlijk alles waar letters in staan.
En wat Rob en Heleen betreft: hoe dom kan je zijn om je ranzige activiteiten aan een journaliste te vertellen?
Ga helemaal met je m.b.t. Paulo Coelho, zijn columns in Happinez (en zijn verzamelde columns in div. boeken) zijn fantastisch, het laatste boek “Brida” is …..zo mooi, dus laat ik maar zeggen" amazing.
Ik lees ook Happinez, Psychologie, Ode, Opzij, Paravisie, Genoeg enz., dat soort bladen heb ik altijd gelezen.
Op een paar ben ik geabonneerd.
Douce
@Douce, Brida is inderdaad een geweldig boek, maar niet zijn laatste, dat is “De winnaar staat alleen”. Een totaal ander boek dan de vorige en ik moet eerlijk zeggen, dat het me niet erg boeit. Is ook lang niet zo spiritueel als de anderen.
Happinez, Ode e.d. koop ik ook wel regelmatig. En ik lees iedere dag een hoofdstuk van de Gesprekken met God van Neale Donald Walsch…fascinerend.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?