Michael Jackson overleden...

• iso

Die camera's hadden allemaal precieze instructies van de opdrachtgevers, de Jackson familie dus ik denk dat er geen ongewenste dingen gefilmd konden worden.

Geen andere camera werd toegelaten, daarom ontbrak overal ook een draaiboek van de plechtigheid.

Motivatie geld ???

Het is natuurlijk altijd erg als je iemand verliest voor wie dan ook, maar ik kreeg het idee dat in dit geval misschien andere motieven meespeelden.

Iso

• Patricia

Misschien spelen er meer dingen, zal me niks verbazen..

Hadden ze hier geld aan willen verdienen, hadden ze een puist geld ook aan de kaartjes kunnen verdienen hebben ze niet gedaan dus tja…

En zo leuk is die media niet dus mochten ze speciaal sommige wel een sommige er wel en niet bij hebben gewilt Ik neem het ze niet kwalijk..

• Dikkertje Dap

Jammer dat je zo denkt, en ik denk dat de "jackson famlie' meer dan genoeg te besteden heeft. En wat ik al zei; laat de kinderen maar rusten, en de familie ook. OOK beroemde mensen hebben rouw….

• Patricia

Precies….

Michael droeg trouwens ook bijna altijd een zonnebril, de broers hadden ook alle een handschoen aan..

Is ook erg in de mode, ;)

• Petr@

Thanks!

• Bern@dette

Zover ik begrepen heb was het de maatschappij die de 50 concerten geregeld hadden die ook dit georganiseerd hadden en zal het wel in samenwerking gegaan zijn met de jackson family.

Er is genoeg geroddeld over hem en zijn familie de kinderen zullen het nog zwaar krijgen omdat de voogdij kwestie nu een rol zal gaan spelen . Een kind van 12 die voor het eerst op het podium staat en tegenover zich 12 duizend mensen ziet zitten , die zowiezoal weing van de glorietijd van zijn pa heeft meegekregen en dan en dot kauwgom in zijn mond heeft , ach waar gaat het over .

Andere motieven mee spelen !!!!!! Er zullen nu wel zoveel cd,s verkocht zijn van hem en er liggen nog 200 onbekende nummers op de plank van hem . Nalatenschap voor de kinderen …

Ik hoop dat ze die man in deze dagen ergens zullen begraven en dat we weer tot de orde van de dag overgaan want Michael en de hele hype om heen vind ik nu net een dot kauwgom die je eigenlijk niet wil uitspugen , groetjes Bernadette

• Sandy

JAAAAAA………

Van die heerlijke kauwkauwgom. Ik blies als 13 jarige altijd de grootste bellen als we wedstrijdje deden.

Nu walg ik van kouwende mensen…(maar stiekem af en toe..waag ik mij eraan…en blaas weer grote bellen..heel stiekem onder schooltijd, zodat mijn kinderen het niet zien.)

San

• Sandy

Mwah…..denk dat ze het eerder doen om niet zonder make up op de foto te komen. Dan liever een hippe bril.

San