Michael Jackson overleden...

• Petr@

Ja, ik ben weer single ;)

• iso

Gisteren een stukje van het afscheid van MJ gezien.

Het deed mij denken aan het afscheid van een gangsterbaas, al die zonnebrillen.

Zelfs de kauwgom ontbrak niet.

Iso

• paul

Petr@ Schreef:

——————————————————-

> Ja, ik ben weer single ;)

Intressant :)

• decency

Kauwgum…. volgens mij was het bubbelishes die grote roze brokken waar je je kaken op verrabbezakt.

• Bern@dette

De kinderen werden hun hele leven door pa afgezonderd van alles wat media inhield . Ze gingen niet naar een gewone school .

Je kunt je dus afvragen hoe wereldvreemd ook hun zijn .

Dan is je vader dood … sta je daar op het podium voor ruim elfduizend man en weet je dat er nog een paar miljard naar je kijken .

Een stuk kauwgom of een handtasje is dan een aardige afleiding , groet Bernadette

• Dikkertje Dap

Voorlopig hebben deze kinderen iemand verloren. En hoe de kauwgom en de zonnebrillen er ook toe doen….. Er is iemand overleden. Toevallig een bekend iemand, maar dat maakt de rouw voor de nabestanden er niet minder om. Tuurlijk was/is het een groots spektaktel, dat kan ook niet anders. Maar het getuigt van respect dat een ieder dat op zijn manier doet…..

DD

• Bern@dette

Mee eens ….. voor hun was het hun vader , groetjes Bernadette

• Patricia

Precies, iedereen rouwt op zijn manier…

Kan me voorstellen dat ze alle een zonnebril op hadden, zou er ook niet op zitten te wachten,

want welke camara had bij wie de eerste traan gefilmd of niet….

Ik hoop dat in de toekomst die kinderdertjes een beetje met rust worden gelaten zodat ze een “beetje” normale jeugd en leven kunnen hebben

• Sandy

Nou, dat is inderdaad nieuws wat ik nog niet wist. Geniet van je vrijheid, tis je gegund!

San

• ???zoeff ???

uhh ooit wel eens in een felle lamp gekeken als je gehuid hebt???

het doet namelijk zeer aan de ogen kan me de brillen dus heel goed voorstellen