Michael Jackson overleden...

• desiree2

dit vind ik net zo erg en al was het iemand die onbekend is is het net zo verschrikkelijk als MJ

• Dikkertje Dap

Mee eens Dees, ik was 16 toen zijn thriller album uitkwam, en mijn kamer hing vol met posters van hem.

Nu ik ouder ben denk ik dat het leven hem geleefd heeft en eigenlijk vindt ik dat erg triest. Als je als “kind” al zo beroemd bent kun je nooit kind zijn. En sla je doodgewoon stukken over in het proces naar volwassen worden. Daarnaast had hij volgens mij ook een heel strenge vader die nogal last had van losse handjes. Tsja, ik denk zelf dat de man verlost is van een hele boel dingen. De hele wereld heeft genoten/geniet van zijn muziek, ik denk zelf dat hij niet genoten heeft van het leven. Erg triest, ook Elvis vindt ik een triest verhaal. Het getuigt van het feit dat roem mensen kapot kan maken. Ik hoop dat hij vredig is gestorven…..

DD

• desiree2

helemaal weer eens voor de verandering mee eens wat je zegt:D

• Sandy

Dat stuk ben ik ook met je eens serine. Maar ik denk dat michael zo verknipt in het “kind willen blijven” was, dat ik daarom hem al behoorlijk “ziek” vond. En een Michael vind ik net als de buurman wat betreft “gebrek aan bewijs”. Als er duidelijk aanwijzingen zijn, dan moet het justitieel opgelost worden. Mocht zo'n iemand na zijn of haar veroordeling bij mij in de straat komen te wonen, mooi, kan ik heel duidelijk maken aan mijn kinderen dat ik ze daar niet wil hebben. Ik ga die man niet wegjagen. Want in de tussentijd dat ik aan het jagen ben, staat er wel een andere volwassene met foute ideeën.

Mocht Micheal wel kinderen misbruikt hebben, en zijn straf af kunnen kopen, vind ik de ouders net zo schuldig. Je laat niet je kind niet prositueren. Niet over internet, ook niet door een pop idool.

Verder zal Michael denk ik nu net als ander vroeg overleden grootheden nu voor eeuwig leven…………

• Douce.

Moet kunnen, vind ik.

Douce

• Sandy

Michael of nbekend. Als er een procedure verkrachting, misbruik etc niet bewezen wordt….

dan heeft men van mij het dubbele recht om een klacht terug in te dienen wegens smaad en laster. Helaas…dat KAN niet. Advocaat zal negen van de tien keer adviseren om het niet te doen, gezien je dan een welles nietes spelletje krijgt…

Ik heb van dichtbij meegemaakt hoe iemand vals beschuldigd werd van aanranding. Nu ruim 4 jaar geleden, hij heeft er nog last van….

Dus jagen op daders…nope!

• Bern@dette

http://www.nu.nl/algemeen/2033190/concerten-jackson-kunnen-gewoon-doorgaan.html

Maar nu noemen we het eerbetoon . Ik geloof dat ikhet creatief denken noem , groetjes Bernadette

• Bern@dette

http://www.youtube.com/watch?v=9Am67-Sew7k&feature=related

Het is zover Amerika staat op zijn kop . Tijdens het intervieuw met zijn broer en Larry King , een rondleiding door Neverland laat Michael vanuit het “ hiernamaals weten ” nog steeds gesteld te zijn op zijn privacy .

Ik denk dat je dit huis nooit alleen koopt , groetjes Bernadette

• decency

dat is gewoon een schaduw van iemand die daar loopt, mensen willen ook alles geloven he?

Ik vind de hype om zijn dood nu wel genoeg geweest, iedereen smult van de broodjes aap verhalen en

er wordt van alles uit de kast gehaald om er wat aan te verdienen. Het zal nog wel even duren en ik

denk dat de waarheid nooit boven water komt.

• Sandy

Ik begin mij te regeren aan de kranten en nieuws sites.

Ja, groot nieuws, hij is dood…maar nu weet iedereen het, en echt nieuws en belangrijke dingen verwijnen naar de achtergrond.

Iemand nog wat nieuws onder de zon te melden:P

San