Neeeeeeee….
beverly Hills kindjes……….
Zoontje van die tandarts heeft het echt niet nodig hoor:-)
En armoede maakt niet dat je je kind laat misbruiken……een uitspraak via Justitie en een boek erover schrijven had meer opgeleverd….
nee want een moeder van een beverley hill's kindje…zegt tegen zon advokaat…
oja dat zullen wij nog wel eens zien…en loopt naar de eerste de beste andere goeie andere dure advokaat..en gaat dat uitvechten..
geld maakt macht..
een gezin daar die dat niet heeft zal die strijd dus niet zo makkelijk voor zetten en zich eerder laten imponeren. ze hebben immers de middelen niet om het door te zetten.
voor mij is Michael geworden tot een heel tragiesch figuur en was hij zeker de laatste 15-20 jaar niet gelukkig.misschien is het maar beter dat hij nu dood is want dan is hij ook verlost van alles wat hem dwars zat en naar mijn mening was dat errug veel. Ik ga niet oordelen over zijn vermeende kindermisbruik want hoge bomen vangen veel wind zeker wanneer je flink wat geld hebt zijn er altijd mensen die daar van willen profiteren op een verkeerde manier en dan daarbij, wie ben ik om te oordelen, ik hoop dat hij zijn rust vind waar hij nu is. Hoop alleen dat zijn kinderen geen tic zullen overhouden van hun opvoeding tot nu toe, en liefdevol verder zullen worden grootgebracht.
Iemand is pas schuldig als het bewezen is, toch?
Amerikanen zijn er sowieso heel goed in om stempels te drukken en enorme bedragen los te krijgen over soms futiliteiten. Als men concrete bewijzen had gehad dat had iedere pro deo advocaat zich hierin vastgebeten want daar zou dan zeker geld en naamsbekendheid uitgekomen zijn, vandaar mijn eerste zin.
Verder heeft MJ voor mij in het verleden heel veel betekend, ik deed zijn releases voor de Europese markt. Ben zelfs een aantal keer voor hem naar Londen gevlogen om speciale tapes bij de studio op te halen welke in het diepste geheim naar NL vervoerd moesten worden (mocht zelf om de douane heen want men was bang dat de tapes beschadigd zouden worden). Hij is een deel van mijn carièrre geweest en dat deel had ik nooit willen missen.
Ik heb vanochtend echt even murw achter de PC gezeten, niet alleen King of Pop is dood, een heel mooi deel van mijn werkende leventje is afgesloten, er is een legende opgestaan, een statement geboren en de muziekwereld heeft een muzikant pur sang verloren. Ik kan haast niet geloven dat er ooit nog iemand zal zijn die zijn zang/dans/show zal kunnen overtreffen en geloof mij ik was geen fan van zijn muziek maar het maakte wel indruk.
Hoi
Ja iemand die op hoog niveau muziek maakte.Dat deze man nooit de leeftijd van 60 jaar zou halen wist of voelde iedereen wel aan
Ik denk dat deze man een stuk van zijn jeugd gemist heeft omdat hij vrij jong op het podium al stond.Hij zag er ook niet man uit maar een jongen die precies niet met zijn eigen ik kon leven vandaar misschien al zijn plastische operaties
Enfin hier in Belgie heeft Yasmine zelfmoord gepleegd.Zangeres en presentatrice ophoog niveau
Iemand die een sterke persoonlijkheid uitstraalde. Zij had een lesbische relatie die na 8 jaar is afgesprongen en misschien nog een burn-out
Moucheke
Moucheke: "Enfin hier in Belgie heeft Yasmine zelfmoord gepleegd.Zangeres en presentatrice ophoog niveau
Iemand die een sterke persoonlijkheid uitstraalde. Zij had een lesbische relatie die na 8 jaar is afgesprongen en misschien nog een burn-out "
Ik ken haar niet (we hebben hier geen Vlaamse tv maar slechts een schotel) maar dit zal er ongetwijfeld ingehakt hebben. Sterkte!
Iemand is pas schuldig als het bewezen is, toch?
klopt…maar is dat niet ook zo voor de buurman op de hoek die word beschuldigd?…maar die word zowat gekielhaald en kan verhuizen nog voor de zaak voor is gekomen…en als de zaak geseponeerd word bij gebrek aan bewijs..(waarschijnlijk omdat die man niet eens wat heeft gedaan, heeft hij hier in nederland als nog geen leven meer…
omdat iedereen hem vervoeid en veracht….
tenzij je MJ bent…dan niet dan is dat anders.
dat vind ik dus hypocriet
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?