ik vertrouw mijn vriend niet helemaal

• Tries

Desiree, Ze vertelt dat hij van turkse afkomst is en zij van half indisch

Het geloof wat zei beide volgen, wel of niet wordt niet genoemt…

en is lijkt mij een andere discussie…

Als iemand vertelt ik ben half ned en hij half duits kan je daar ook geen conclussie uit trekken….

• Desiree2

nee natuurlijk kan dat niet, het zijn 2 westerlingen die hebben zo ongeveer dezelfde cultuur en bij Turken is dat heel anders die hebben over het algemeen een Moslim/Islamitische cultuur/ achtergrond en dat spoort vaak niet met de westerse cultuur en ik hoop dat je hierom niet je kop in het zand gaat steken want dan ben je verkeerd bezig

• Desiree2

mijn oma zei vroeger toen ik nog kind was, en dan hebben we het over Nederland, 2 geloven op 1 kussen, daar slaapt de duivel tussen, vroeger was het ook not done om als bijvoorbeeld protestant te huwen met een Rooms persoon, dat is inmiddels voor een groot deel over, nog niet helemaal want de fundamentalistisch gelovige nederlanders denken nu nog net zo als 50 jaar geleden, maar ja nu gaat de discussie dus niet meer waar het over moest gaan. maar ik wilde dit toch nog even kwijt

• Tries

Desiree, nogmaals geloof is hier niet aan de orde in HAAR verhaal….

Kunnen we niet in zien, misschien hebben ze beide zelfde geloof… misschien niet die achter gronden kennen we niet…

Gaat het niet om… en dan nog blijft altijd lastig om goed antwoord op te geven op zulke dingen… advies praat!!!!! Met erlkaar…. lukt dat niet en men wil echt relatie redden,

Goed professioneel relatie theraphie in te gaan, als men echt de relatie wil redden!

Ik kan hier vandaan niet zien wat er zo al gebeurd op de kussens! enz ;)

• Desiree2

ja van die kant kun je het ook bekijken en heb jij helemaal gelijk, maar zij is niet in therapie doch vraagt om onze uiteraard verschillende meningen wel nu ze kan voorlopig vooruit zou ik zeggen:-)

• Tries

Klopt… is de vraag ook en beste antwoord lijkt mij dan praat… hij denkt goede man te zijn zij laat hem steeds meer omdat….

Lijkt mij eerder geen goede comminicatie met elkaar vertel wat je dwars zit gelijk niet op sparen….alleen maar slikken maar ook alleen maar kunnen doen, lijkt mij niet goed… maar goed ben geen prof…… ;)

• Desiree2

welterusten Triesje, sweet dreams, ik ga de koffer maar eens opzoeken doeiiii

• Tries

Gaat vast lukken ;)

trusten

Tries

• Hyperactief A-P

Precies Moira, ik had in mijn relatie van ruim 20 jaar een inschattingsfout gemaakt, en hoorde dat mijn ex nog minimaal zo'n periode met mij door één deur wilde, maar heb mijn fout meteen toegegeven en daar conclusies aan verbonden, en ga nu nog goed met haar door één deur. Ik zou het zo over willen doen zonder die fout, maar alle energie die je steekt in het achterom kijken, belemmerd je toekomst. Ik heb voor de volle 100% verantwoording genomen voor mijn eigen fout, en reken de ander daar nooit op af… Groetjes v Htoeractief A-P.

Moira schreef:

>

> Tja als het vertrouwen weg is, waar is je relatie dan op

> gebaseerd?

>

> Groet, Moira

• Hyperactief A-P

Groetjes v Htoeractief A-P.

Hyperactief A-P moet dat zijn, hmmmmmmm vreemde verkeerde aanslag.:D Groetjes v Hyperactief A-P.